Blir så PISSED på gamle damer altså

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Hadde en situation på Graffi idag.

Jeg var på lunsj med to venninner og en av dem hadde vogn sånn som meg. Da vi skulle betale så ble vi stående i kø og tok litt plass selvfølgelig. Men jeg som sto ytterst prøvde jo hele tia og flytte meg og make some room.

Da kom det en halvgammel drittkjerring(soly) og sa høyt :NÆI NO SYNS Æ DOKKER STÅR Å BLOKKERE VEIEN FOR MY HER ALTSÅ[8|]
Så nevnte jeg da de gikk forbi at jeg jobber med saken, vi prøver å flytte oss as we speak.
Og damen snudde seg og satte et killerblikk på moi og sa: JAMEN, VIII SKA JO IKKE FLØTT OSS[8|]Kremt, høreapparat kanskje????(Jeg sa ikke det men hadde såå lyst[8D]) Prøvde å forklare at jeg sa ikke at DE skulle flytte seg men VI JOBBER MED SAKEN HER...[8|]GAAAD sier jeg bare.[&:][8D]
Deretter tok min venninne over og hun har en tendens til å ta i litt mer enn meg på sånt og ord som RO DÆ NED og GAMLA ble nevnt[8D][:-]Hoho..men seriøst altså.Hva med å si det litt finere og kanskje be oss om å flytte oss litt til??Er det så mye forlangt?

Du må da skjønne det at gamle drittkjerringer har lov å slenge dritt om andre, og de skal bare tåle det? De har jo tross alt levd et langt liv[:'(]

Har møtt noen sånne jeg også[;)] De får som regel vite hvor skapet står[8D]

Best å bare knipe munnen og late som ingenting. [&:]
Sånne blir ikke bedre uansett...
Men jaaaaaaaa, di er irriterende!

Back
Topp