blir så oppgitt..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
får bestandig beskjed av hs at hu veier så lite og ikke er så lang fødsel: 47 cm og 3295 gram 3 mnd: 57 cm og 5180 gram.. hu blir aldri fornøyd med vekta hennes, men får ikke lov å starte med noe annet enn melk.

så klaga hu på mage musklene hennes at det var så lite at vist det ikke blei bedre snart måtte jeg til fysio.. for nå som ungene skulle sove på ryggen glemmer man ofte at de skal ligge på magen, så sier jeg som jeg bestandig sier at hu sover bestandig på magen for da sover hu best, ligger på ryggen når vi triller å sånt da..

hu finner bestandig noe "galt" som hu må klage på..

Men siden hu syntes hu veier så lite så burde hu vel sende meg videre så noen kan sjekke hu da siden hu får 5 måltider og 210 ml mme til hvert måltid som hu sluker rett ned, men kan ikke gi hu mere fordi da kommer alt opp igjen og det har jeg sagt til hs..

blei litt langt å rotete, men måtte bare få det ut..
takk for at du gadd å lese[:)]

uff.. höres inte bra ut.. om du är bekymrad så hade jag nog kontaktat en barnelege.. stoler mer på dem än på hs.. får alltid höra olika svar av olika hs.. min sier en ting å så sier mina väninnors sine andra ting.. hmm.. .. säkert många som är väldigt flinke men de känns inte som att jag är 100% trygg på de min hs sier..

uff da!syns ikke hu skal være så negativ..si det til henne,og bytt hs..syns du skal la hu få høre det og sette hu på plass assa...fins da måte på ting..syns du har ei flott jente jeg[;)]..du er kjempeflink med henne..stå på!trøsteklem fra meg og robin

Synest nå ikke vekta er så ille jeg da. Min veide 3510 og var ca. 50 cm lang ved fødsel, ved 3.mnd ktrl. var hun 58 lang og 6510... Og helsesøster her sa at hun veide mye i forhold til kurven sin, men at det nok skyltes mme...[8|]

Hallais:) Var på kontroll med Amina på mandag og hun veide 5440 og var 59 cm,ved fødsel 3100 og 50..HS sa hun vokste perfekt.....hun fulgte sin kurve.........Syns ikke d øres ille ut da....merkelig.....

Jeg hadde byttet helsesøster jeg hvis jeg hadde vært deg. Hadde ikke kklart å gått til en så negativ HS. Er du veldig i tvil så kontakt heller en barnelege. Skader sikkert ikke å gi henne tynn velling heller, men deet lønner seg å holde kjeft om det til helsestasjonen.

bra det ikke bare er jeg som reagerer på henne.. men vist jeg skal bytte hs så må jeg nok bytte helsestasjon å..

har ikke sagt at jeg vil begynne med noe mere, men fikk beskjed om at det var såååå farlig om jeg gjore det..
men har begynt å prøve litt av de frukt mosene fra 4 mnd..

lurte på om jeg skulle ta kontakt med fastlegen siden hu har hvert surklete siden  hu blei født og de har sagt at det ville gå seg til etter noen uker men det blir ikke bedre.. får ringe han i morgen..

ORIGINAL: knerthen

får bestandig beskjed av hs at hu veier så lite og ikke er så lang fødsel: 47 cm og 3295 gram 3 mnd: 57 cm og 5180 gram.. hu blir aldri fornøyd med vekta hennes, men får ikke lov å starte med noe annet enn melk.

så klaga hu på mage musklene hennes at det var så lite at vist det ikke blei bedre snart måtte jeg til fysio.. for nå som ungene skulle sove på ryggen glemmer man ofte at de skal ligge på magen, så sier jeg som jeg bestandig sier at hu sover bestandig på magen for da sover hu best, ligger på ryggen når vi triller å sånt da..

hu finner bestandig noe "galt" som hu må klage på..

Men siden hu syntes hu veier så lite så burde hu vel sende meg videre så noen kan sjekke hu da siden hu får 5 måltider og 210 ml mme til hvert måltid som hu sluker rett ned, men kan ikke gi hu mere fordi da kommer alt opp igjen og det har jeg sagt til hs..

blei litt langt å rotete, men måtte bare få det ut..
takk for at du gadd å lese[:)]

Caroline var 48 cm ved fødsel og no nesten 4 mnd etter har hun også bare strekt seg 10 cm... og ved fødsel veide hun 2980 gram og no er hun 5400 gram... så hun har lagt på seg 2420 gram på 4 mnd... så tror ikke du skal ta det så veldig tungt!
Caroline gar riktig nok lagt på seg litt noen gram mer, men hun er jo nesten 1 mnd eldre også! men jeg begynte med velling til Caroline når hun var 3 mnd

Back
Topp