Dagens klagetråd. Har en gubbe som er kronisk dårlig til å planlegge. Nå kom han akkurat på at han har invitert til julelunch i morgen, noe han selvsagt har glemt å fortelle meg.. Og her har jeg rydda gjennom alle rom og skap så spisestue og kjøkken er fullt av ting vi ikke skal ha lenger. Noe skal gies bort til slekt og venner, resten går til fretex. Og det er ikke aktuelt å pakke bort alt i esker igjen, da vet jeg så alt for godt at det blir stående. Gubben ser ikke problemet, kan jo bare flytte det på stua mener han... Eneste rommet i hele huset hvor det er ferdig rydda og vaska.. Særlig at den skal rotes til igjen! Attpåtil er formen min dritdårlig i dag med hvilepuls som hopper fra 60- 110 slag i minuttet, jeg greier ikke gjøre noe.
Så nå er gubben sur for at han må avlyse lunchen, har null forståelse for at det ikke går å ha selskap her i morgen og skjønner ikke at jeg ikke orker å ha masse folk her når formen er elendig. Og jeg er fly forbanna for at det liksom skal være min skyld at han ikke evner å planlegge noe. Ser ut til å bli en trivelig kveld..
Så nå er gubben sur for at han må avlyse lunchen, har null forståelse for at det ikke går å ha selskap her i morgen og skjønner ikke at jeg ikke orker å ha masse folk her når formen er elendig. Og jeg er fly forbanna for at det liksom skal være min skyld at han ikke evner å planlegge noe. Ser ut til å bli en trivelig kveld..