blir så lei meg...

t.t.h.

Elsker forumet
har en svigerinne som er gravid vi hadde termin samtidig men vi mista spiren[:(][:(][:(]vi jobber sammen og nå kjenner jeg at det sliter på psyken og se henne vær dag med voksene mage[:(]er jo glad på hennes vegne, men så er jeg egentlig ikke det heller får så forferdelig dårlig samvitighet. hun hvet at vi sliter og jeg syns godt hun kan ta litt hensyn til meg og ikke bare prate baby når jeg er til stede.alt dreier seg om henne og svigermor gjør ikke noe annet en og prate om denne ungen. er jeg fæl når jeg reagere slik??

Huff ja, eg kjenner igjen litt av følelsen frå då me prøvde.. Da er utrulig vanskelig å forholda seg til andre gravide, samtidig som ein prøver å bli det sjølv. Og ekstra vanskelig for deg som har mista..[:(]

Du er absolutt ikkje fæl som reagerer slik. Dumt at ho ikkje tar hensyn når ho veit at dåke sliter..

*klemmer på*

Det er veldig normalt og føle det sånn, det er veldig sårt og ønske seg noe som andre får [:(] Jeg håper så inderlig at det går deres vei fult ut denen gang [:)] Stor klem fra meg

ORIGINAL: fano

Det er veldig normalt og føle det sånn, det er veldig sårt og ønske seg noe som andre får [:(] Jeg håper så inderlig at det går deres vei fult ut denen gang [:)] Stor klem fra meg

Signerer.

Uff.. Nå ble jeg lei meg også..

Syns det er dårlig gjort at det skulle gå sånn med dere. Men det er deres tur snart, det MÅ det bare være. Sender deg en god klem og håper du snart kan juble og glede deg over positiv test igjen [;)]

tusen takk jenter for fine ord, hvet ikke hva jeg skulle gjort uten dere[;)]

Mulan: har prøvd og si til henne at det gjør så vondt når de bare prater om det, det er ikke den første ungen deres de har en fra før.svigermor og svigerfar har 6 barnebarn, vi er de eneste av ungene som ikke har barn sammen og føler at jeg ikke er verdt en dritt. svigerfar er helt topp, men svigermor begynner og gå meg på nervene[&:][&:]tror sykemelding blir det neste for meg også[&:]hvordan går det med deg??klem

[;)]mulan: ja de svigermødrene er ikke lette og ha med og gjør altid, kan godt skjønne at du har tatt litt avstand. uff hørtes ikke godt ut at du har vært dårlig men bra at du begynner og komme deg[;)]tenk 15 uker allerede, har dere vært på ul?skal prøve og holde meg unna sykemelding til ferien, hvis jeg ikke føler meg bedre så går jeg til legen når jeg kommer hjem.

Kan tro det må være skikkelig ekkelt å vere i en sånn situajon..!!

Men vet litt følelsen.. for min svigermor hun snakka bare om baby hele tiden når svigerinnen min skulle ha barn.. å hun hadde ikke planlagt det eller vært sammen med typen mere enn 2 mnd mens når det var snakk om oss så kunne vi bare vente og va ikke noe stress.. å ho viste vi sleit..
Va sååå sårende[:(]

Huff, dette var ikkje kjekt snuppa [8|] Forstår veldig godt at dette er tøft for deg....
vet ikke helt hva jeg skal si, for vet det ikke blir noe bedre når barnet er født... Desverre.. [:'(] Har en svigermor selv som kun snakker om barnebarna, man blir drittlei til slutt.. [:'(][:@]

Velger å sende over en stor klem. Du må ikke tro du er fæl, det er helt naturlig å tenke slik du gjør.

Back
Topp