Blir så lei meg...

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Ole Sebastian stooortrivs i barnehagen, og der er jo kjempe flott..!

Men det innebærer at han ikkje vil heim..Hovedgrunnen er at han vil vere der med bestevennen sin.. Det går greit når me først har komt oss ut av grinda, da pratar han og er glad.. men kvaar dag må eg stå å "lokke" og styre for å få han med meg heim.. mange dagar må eg berre bære han med meg...

I dag hadde eg gleda meg skikkelig til å hente han.. men som vanlig ville han ikkje heim..
Så til slutt måtte eg bære han med meg.. han hylskreik, sparka og slo heile vegen heim..!
Det er så flaut!! Eg meinar.. ka tenker dei andre foreldrene og dei ansatte når eg dag etter dag har ein gutt som ikkje vil heim.. dei må jo tru eg er ei skikkelig dårlig mamma..[:(]
Og eg blir så lei meg...! [:(] Skulle ønske han blei glad når eg kom for å hente han..! [:(]

Føler med deg, vesla mi er litt sånn og, ho blir ikkje sint då, men vil nesten aldri heim..eg har og tenkt tanken på at dei må tru ho har det fælt heime..

Snakk med dei i barnehagen ? kanskje dei kan gje noken tips og råd ? Eg trur nok ikkje noken trur du er ei dårlig mor av den grunn[:)] KLEM[:)]

Jeg har en gutt som ikke vil hjem.
I bhg vil hsn hjem, men hvis han har vært hos andre (mormor, farmor, tanter osv) så blir han heeelt hysterisk!

Sist da sviger skulle levere han så satt han i bilen og holdt igjen bildøra så jeg ikke skulle få den opp[8|]

Han blir HYSTERISK altså.

Men det tror jeg er vanlig kjære deg[:)]
han har det nok bare veldig kjekt i bhg!

Tror ikke du skal bli så veldig lei deg for det egentlig.
Ta det som enn posetiv ting han stor trives i barnehagen.
Jeg har det samme problemet her med min lille, han vill aldri hjem. Ser han meg løper han andre vei å skriker vill ikke hjem nå mamma[:D]
De i barnehagen tenker ingenting negativt om deg som mor selv om han ikke vill hjem.
Dette er altfor vanlig til det, da er det mange dårlige mammaer rundt omkring[:D]

Eldste gutten min var også sli da han var rundt 2 år gammel. Utrolig flaut, men de er vant til det i barnehagen. Det er jo vanlig. Hvis barn holder på med noe de syns er morsomt, så vil det alltid være upopulært å avbryte dem midt i leken. SÅnn er det bare [;)]

Vi opplever det samme :(
Er ikke noe god følelse å dra med seg gråtende unge ut dørene!

det første småen sier når han ser meg er:" eg vil issje hjeeem!!!" [:o][8D][:D]
Men det som funker på han er at han får fortelle meg hva han leker med i 1 min, så sier eg at han må løpe i gangen viss han skal gjemme seg for meg[8D] Da løper han i gangen og jeg må leite etter han mens jeg sjekker hyllen hans.. hehe.. Så må eg si at han skal forte seg på med klærne viss han skal seile en gang på seilebanen før vi går, så da går det unna.. [:D]
På den måten kommer vi oss utav bhg. på ca 5-6 min, og vi må være så kjapp for eg henter han ret før stenging[:)]

ORIGINAL: RaMona78

Føler med deg, vesla mi er litt sånn og, ho blir ikkje sint då, men vil nesten aldri heim..eg har og tenkt tanken på at dei må tru ho har det fælt heime..

Snakk med dei i barnehagen ? kanskje dei kan gje noken tips og råd ? Eg trur nok ikkje noken trur du er ei dårlig mor av den grunn[:)] KLEM[:)]

Ja, kan jo snakke med dei! [:)]
Men dei seier at nesten alle på avdelingen hans er sånn..
Det er sikkert ingen som tenker det.. og eg tenker ikkje det om andre som opplever det samme..
Men er nok ganske lett å føle det sånn sjølv..
Takk for svar, og takk for klemmen! [:)]

Jeg jobber i barnehage, og jeg tenker ingenting stygt om foreldre som henter barn som ikke vil være med! [:)]
Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg over! Det er fint at gutten trives i barnehagen[:)]

Men jeg skjønner at det kan stikke i mammahjerte ja [:(]

mini har holdt på med det samme, vil aldri hjem fra barnehagen... var tulling og styring, og det tok laaaaang tid og få han med meg...
I det siste har jeg henta han sent hver eneste dag, da er han stooor fornøyd! Han elsker og være lenge i barnehagen, og være en av de siste som går hjem, hjelpe til å rydde på ettermiddagen og sånn...
Så sånn løste vi det problemet, hente han rett før stengetid[8D]

tror dette er veldig vanlig, ingen som tenker at du er en dårlig mamma...
de som jobbe ri barnehagen er nok bare veldig glad for at han trives i barnehagen..
du kan jo prate med de, også kan de hjelpe deg med å få han med deg eller la de ta den prosessen... prat med de...

jeg har og hatt en gutt som har vært som du har forklart,. holdt på en stund. kan være sånn enda. men barnehagen er bare glad han trives å ingen som tenker på at jeg er dårlig mamma..
aner ikke hvor mange gange rjeg, har tenkt samme følelsen men fikk prata å de sier det e rveldig vanlig. men skjønner deg veldig godt. ikke moro...

lykke til:) men bra han trives i barnehagen.

Kan godt sei at du trenger ikkje og vere flau:)
Annsatte i barnehagen ser dette dagelig med mangen barn... :)

jeg veit absolutt hva du snakker om der!! har ei jente som holder på sånn nesten hver dag også!! syntes det er kjempe ekkelt[&:]

Tusen takk for alle svar! [:)]

"godt" å vite at me er fleire..! [:)]

Det er vel berre ein periode.. men syns den har vart veel lenge no..[&o]

Back
Topp