Blir så lei meg...

Bringebær

Gift med forumet
snakket akkurat meg kjærsten på tlf... vi bor ikke sammen akkurat nå for jeg er vekke å fulfører studiet. men så ender samtalen bare i krangling over filleting, og ender med at vi må legge på, å så er det jo meg som sitter igjene helt alene etterpå. han har jo resten av familien rundt seg[:(]. og så ombestemmer han seg hele tiden med prøving av å bli gravide. så prøver vi, men så vil han plutselig vente, så vil han ikke vente. Å han vet jeg har veldig lyst på unge, og blir så skuffa hver gang han ombestemmer seg. Uff må bare få ut litt frustrasjon[:(]. blir så lei meg. Vil jo ikke være sint på han når han er så langt vekke. Er så vanskelig å bli skikkelig venner igjen da. Skal heldigvis hjem neste helg.

Håper det ordner seg for dere da.. Men jeg ahr på følelsen at mannfolka ikke klarer å vere helt sikre på om di vil eller ikke vil.. det er min oppfattning iallefall.. men kan du ikke bare ta det opp med han når du skal til han da? Jeg vet at det ikke er bare bare.. men kansje det blir lettere for dere ettehvært.. 

Trøsteklem

Jeg har tatt det opp flere ganger. nå er vi enige da om at vi skal prøve. men føler hele tiden at det er et men der og at snart sier han igjen at nei det passer ikke, eller noe annet. men håper vi har bestemt oss nå. Tror han bekymrer seg om hvordan det vil bli hvis vi får unge. skjønner jo det men.... [:@] åh dumme mannfolk.... blir ikke helt klok på de....

Går det bedre med dere "lindansin"? leste innlegget ditt. Du har det vist en del verre en meg[&o]. sender også stor trøsteklem.

takk for det.. Men det pleier å ordne seg bestandi[:)] Må prøve tenke positivt, men det er da ikke altid like enkelt[:'(] 
Men mange sier at alt forandrer seg når du får en onge å det er jo sant, men at da forandrer det seg slik at det blir mye tenking på hva som er best for ungen, å etter å ha fått et barn regner jeg med at både moren å faren blir mye mer modene å tenker mer fornuftig[:)] *jeg tror det, å håper det* hehe..

Nei ting er ikke akuratt enkelt hele tiden men det hjelper å snakke med alle dere her inne:)

Back
Topp