blir så lei meg

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
å få høre av farmoren til barna mine (svigermor)[:@] at barna ikke er " hennes barn" hvis dere skjønner hu mener at de ikke er glad i henne bare fordi de ikke kommer bort til henne osv og at de ikke er nok på besøk hos hu...[:(] hu har 7 barnebarn og hu mener bare 3 av de er bra og hu er glad i sitter å sier det forran oss og unga[:@][:'(][:(][&:][8|][&o]
jeg tror det klikker snart for meg [&:],
hu er av den type at mener det er bare vi som skal komme til hu på besøk pga respekt.
jeg sa ifra i dag , for at unga skal komme bort og ikke være så sjenerte så må du begynne å komme til oss også da,for vi har ikke mye tid og sitte hos hu hver dag lissom og da får jeg høre at ja ,men de andre de kommer til meg osv jeg drar ikke til de heller, ja og hvorfor kommer de til deg det er for de trenger barnevakt og ikke orker å ta seg av unga selv så derfor er de der.[:'(]
orker ikke å komme i bursdagene til ungene heller, da er hu så sliten, men å farte rundt til andre det gjør a....

hva hadde dere gjort i denne situasjonen syntes det er så synd jeg for det er ikke første gangen jeg hører det heller.. stakkars barn som må sitte å høre sin egen bestemor sitte å si sånn til små barn[:(][:(][:(]

Da hadde enten jeg eller mannen sagt i fra til a på en ordentlig måte, men så hu kanskje kunne forstå at det ikke er sånn man holder på!

Merker selv jeg blir irritert på sånn oppførsel.

hvis jeg skjønner deg rett så er ikke din svigermor like fornøyd med og glad i alle barnebarna sine fordi de ikke kommer på besøk ofte nok?

vannskelig og dårlig av henne.. men på den ene siden så er det foreldrenes ansvar å ta barna med til besteforeldre slik at de blir kjent og det blir et godt sted de vil dra til.( sjeldent barn vil dra steder de sjeldent er mm de er veldig trygge eller kjenner personene godt) på den andre side så må jo hun også gjøre sin del. vis interesse og kjærlighet ovenfor sine barn og barnebarn. barnebarna har da ikke gjort noe galt. min bestemor kom veeeeldig sjeldent på besøk og nå sitter hun alene som enke og jeg har ikke tenkt å besøke henne( en del grunner) mye pga av hun ikke bryr seg og kom for se meg i oppveksten. gjr du din del og forlang av henne det som er rett. utover det så vile jeg ike brydd meg hvis hun klager..prøvd hvertfall..

ORIGINAL: halt0

Da hadde enten jeg eller mannen sagt i fra til a på en ordentlig måte, men så hu kanskje kunne forstå at det ikke er sånn man holder på!

Merker selv jeg blir irritert på sånn oppførsel.

ja jeg sa ifra , og da begynte de andre å forklare også men allikvel bare å ha en sånn instilling og oppførsel ovefor små barn da kjenner jeg bare har lyst til å sprekke grine og om hverandre.

ORIGINAL: CougarTown

hvis jeg skjønner deg rett så er ikke din svigermor like fornøyd med og glad i alle barnebarna sine fordi de ikke kommer på besøk ofte nok?

vannskelig og dårlig av henne.. men på den ene siden så er det foreldrenes ansvar å ta barna med til besteforeldre slik at de blir kjent og det blir et godt sted de vil dra til.( sjeldent barn vil dra steder de sjeldent er mm de er veldig trygge eller kjenner personene godt) på den andre side så må jo hun også gjøre sin del. vis interesse og kjærlighet ovenfor sine barn og barnebarn. barnebarna har da ikke gjort noe galt. min bestemor kom veeeeldig sjeldent på besøk og nå sitter hun alene som enke og jeg har ikke tenkt å besøke henne( en del grunner) mye pga av hun ikke bryr seg og kom for se meg i oppveksten. gjr du din del og forlang av henne det som er rett. utover det så vile jeg ike brydd meg hvis hun klager..prøvd hvertfall..

vi er innom der minimum 1 gang i uka [:)] hvis ikke det er nok i en stresset hverdag og i tillegg så passer hun de av og til mens vi jobber også.. så det er ikke noe syndt på hu. syntes også besteforeldre kan komme innom en gang i blandt også og når man kan telle på en hånd hvor mange ganger hu har vært her gjennom de 5 år vi har hatt barn , så er det lov å bli lei seg[:(] hvertfall når hun sier sånt

Har samme problemet selv,men vi gidder ikke og styre mer vi!!! Det er hun som taper på det, mine barn har heldigvis mine foreldre[:D]

Svigermonster var innom her med julegaver og da så hun minste mann på 3 måneder for første gang siden fødselen!! Og viste ikke hvor gammel han var engang!!!

hurrrrrrraaaaaa!! ikke bare meg som har en sånn svigermerr ja[:D] huff, det var ikke snilt av meg, er bare så misfornøyd med min egen, så blir så glad når andre ikke kommer så veldig overens med sine også[8D]

har funnet ut at det beste egentlig bare er å svelge noen kameler, å bare smile fordi en må, å holde meg unne de så mye som jeg klarer!!

Back
Topp