blir så lei meg..

frkansen

Forelsket i forumet
nå ringte de nettopp fra kontoret som behandler overgansstønaden min.. og de lurte på om det stemte at barnefar bodde så nært som han gjorde.. så nå kan det hende at jeg ikke får stønad på grunn av det.. [:(]
Da må jeg rett og slett flytte :(

hva for noe tull er det??? Er dere sammen a? Og hvor nært er det snakk om?

ORIGINAL: tiansen

nå ringte de nettopp fra kontoret som behandler overgansstønaden min.. og de lurte på om det stemte at barnefar bodde så nært som han gjorde.. så nå kan det hende at jeg ikke får stønad på grunn av det.. [:(]
Da må jeg rett og slett flytte :(

pøh...........fikk overgangstønad med onge nr da æ bodde i samme hus som bf og va slutt..fikk det nå også,å er sammboer..........bor du i blåkk da eller bor bf i nabo huset??????????

huske i 2002 va regler,man kan ikke få stønader hvist mor og far bor i sammeblokk eller etarsje..men er det en oppgang mellomm or og far da kan men få støtte da er men ikke i "samme hus" og det kan være to hus mellom mor og far får å få støtte...........men er du fra en liten plass eller bygd da reknes det ikke sånn som i en stor by..får småe plasser må men rekne med at bf kan være nabo osv.....så det de sier er bare tull å tøys

Det kan de ikke mene seriøst!! For noe sprøyt! 

han bor i nabohuset hos faren sin.. og ja det er en liiiten plass så sjansen for at man er nabo eller bor i samme vei er ganske stor.. kjenner jeg blir deprimert av dette.. spurte han om jeg ikke fikk noe siden vi var naboer og da sa han at det var en regel mot dette og at de måtte behandle saken før jeg fikk vite noe om jeg fikk eller ikke.. 

herlighet det høres jo rart ut.. du må jo alikevel klare husholdningen og ta deg av barnet alene...

ORIGINAL: Rutla

herlighet det høres jo rart ut.. du må jo alikevel klare husholdningen og ta deg av barnet alene...

Back
Topp