blir så lei meg nå... :(

turteldue

Forumet er livet
VIP
[:(][:(][:(]

jeg er håndballtrener for et j. 10 årslag også kommer hun andre treneren for laget, og no blir skikkelig fornærmet på meg fordi jeg har bestilt "feil" bilder.
hun mente det var slemt gjort å bestille et bilde der to av spillerne manglet.

er ikke min feil hadde ikke bilder av alle. GAV beskjed om at jeg ikke hadde av alle. og hadde sendt link to ganger til henne om hvor hun kunne gå inn å se på bildene... [:(][:(]

Føler meg som den dritten no

Uffda

Ikke DIN feil at det ikke var bilde av alle sammen da.. det er jo bare sånn det er noen ganger[>:] Det er sikkert de fleste inneforstått med, så synes du skal drite i at hun ble sur.. du har da gjort så godt du kan[:)]

*klem*

Drit i hu filla der da...[>:] Du har gitt beskjed FLERE ganger og hun hadde ikke svart...Dessuten kan dere sende de i retur og bestille de andre eller hva det måtte være...

ORIGINAL: *MaCa*

Drit i hu filla der da...[>:] Du har gitt beskjed FLERE ganger og hun hadde ikke svart...Dessuten kan dere sende de i retur og bestille de andre eller hva det måtte være...

det er det som er problemet, bilene er allerede ferdig trykt opp. og forventer at de er på døren i løpet av uken... :(

også mente hun vi skulle bestilt med rammer...

Signerer de andre her og synes du burde si til henne at enten får ho slutte å klage eller så får ho gjøre det selv neste gang! [:)] Enkelt og greit[:)]

Du har ingen grunn til å være lei deg, bare fordi hun er uenig betyr ikke det at hun har rett[;)]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Så kjipt.... var jo ikke din feil d....

(trøsteklem i håp om at d hjelper)

men hallo da, det var jo ikke din feil, du har jo prøvd så godt du kan, heller hennes feil som ikke sjekket bildene. Nei vet du hva, hev deg over det, dårlig gjort av henne rett og slett

Back
Topp