Blir så lei meg jeg

*Minibønna*

Forumet er livet
Alle har ikke lik smak, men jeg sier aldri at jeg syns noen velger STYGGE navn til barna sine!

En kamerat jeg ikke har snakket med på 2 år ringte, såg på FB at mammaen hans er syk, så sendte ei sms om at jeg tenkte på han og familien, så ringte han, var blitt så glad for omtanken

kom vi innpå Henrik da, og Ellinor, så sier han

Da jeg fikk meldingen om at hun var født og navnet så tenkte jeg, WTF- for et navn

Hva er det å si da?

Kan ikke folk bare HOLDE munn, er da mange navn jeg ikke liker også, men holder da munn om det!

ja det er respektløst å si sånn da... Er mange navn jeg heller ikke liker! Men foreldrene velger jo de navnene de syntes er fine!!

nei fysj!

Ellinor er kult:))

alle kan ikke like alle navnene, men man skal da ikke si sånt forde om!?!

foreldrene velger navn, og andre har med å respektere d!

WHAT!? Så sinnsykt frekt! Ikke bry deg om det, at han i det hele tatt sier noe sånt sier mer om han enn om det fine navnet til datteren din! Og da kan du ikke bry deg om meningen hans - frekkeste - *sjokka* [:-]

Ærlig talt,-Ellinor er et utrolig fint navn[:D] Hun er heldig som har fått tildelt det navnet skal jeg si deg!![:)]

Tenk om vi skulle ha spyttet ut alle meningene våre overalt,-det hadde blitt grådig stygt!! Alle kan jo ikke ha samme smak,om det gjelder klær,mat,hårfrisyrer eller barnenavn...
Jeg blir sprø av folk jeg !!!

husker en på føden spurte om navnene jeg hadde... jeg sa de jeg syns er knall fine( vet samboer ikke likte alle da)
hun sa ikke en lyd, jeg bare-KJÆRRING! hvorfor spør du liksom, jeg visste hun ikke ville like noen av dem..

hun syns jo victoria var så dollete og ikke fint...
hun syns heller melania var fint( også et navn jeg ville hatt til vi)

noen år etter på sier hun, bra det ble victoria for melania var grusomt...

idioter

Heeeeey! Ellinor er et av de peneste jentenavna jeg vet om!![:D]

Syns da folk bare kan holde det for seg selv, hadde lyst å si at "jeg syns ikke ditt navn er pent"

Jeg sa bare at jeg syns min datter er like vakker som navnet hun har fått, så holdt jeg kjeft og heller spurte videre om morens sykdom!

ORIGINAL: Lillesnille

Heeeeey! Ellinor er et av de peneste jentenavna jeg vet om!![:D]

[:)]

at det er mulig..
man velger da ikke et navn man ikke liker

Ellinor er det perfekte navn til din perfekte lille tulle
Idiot fyr han derre -skjønner godt du blir lei deg, men håper du velger å IKKE høre på han...han er bare dust som sier sånt!!!

kjipers [&:]

Det er helt ok at folk ikke liker navnet, jeg liker ikke alle andre sine navn, men det er da normal folkeskikk å si noe annet enn

WTF, for et navn...

Jeg sier jo ikke, å hey du, så stygg du er da, finnes jo ikke pen(for å sette det på spissen)

Dust[:@]

Ellinor er et fint navn og hun passer det navnet.

Lille knegge guri[:D] Hun er jo så herlig når hun sitter å ler for seg selv[:D]

ORIGINAL: Kanutten80

Dust[:@]

Ellinor er et fint navn og hun passer det navnet.

Lille knegge guri[:D] Hun er jo så herlig når hun sitter å ler for seg selv[:D]

Hun er typen som ler når hun tenker på noe...

Fin liten skravlekjerring, bare ler og fjaser i sin egen verden!

ORIGINAL: funnybunny85

alle kan ikke like alle navnene, men man skal da ikke si sånt forde om!?!

foreldrene velger navn, og andre har med å respektere d!

så enig

For en dust...........har dessverre fått høre det samme alt for mange ganger selv[:@]

Dårlig gjort av han. Skjønner godt du blir lei deg!

Snuppa sitt navn har vi fått mange kommentarer på. Det er for tungvint, det er ingen som kommer til å klare å si det, og det går jo ikke ann å hete noe sånt, stakkars lille jente som skal ha det navnet... osv..
Vel, det er de navnene vi vil at ho skal ha, og da syns jeg faktisk andre kan respektere det, uten noen kommentarer....

ORIGINAL: Mamman08 og spire10

Dårlig gjort av han. Skjønner godt du blir lei deg!

Snuppa sitt navn har vi fått mange kommentarer på. Det er for tungvint, det er ingen som kommer til å klare å si det, og det går jo ikke ann å hete noe sånt, stakkars lille jente som skal ha det navnet... osv..
Vel, det er de navnene vi vil at ho skal ha, og da syns jeg faktisk andre kan respektere det, uten noen kommentarer....

Ja, det er det jeg mener også...
Selv om det er et navn ikke de liker, så har vi valgt det, og da kan man jo bare holde munn, det sårer faktisk

fysj å si noe sånt! Men har da vel fått hørt det om jenta sitt navn her å. "hva er det for et navn da" "kan da ikke kalle henne det!!" ja liker de det ikke så kan de ta å holde kjeft mener jeg!

Back
Topp