Blir så kvalm når jeg skal sove

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Flere som blir kvalm når de skal legge seg?
Ligger nå med 3 puter og i kveld hjalp det ikke. Pleier ikke være kvalm ellers.. :-(

Jeg er kvalm hver ettermiddag/kveld. Sovner raskere med en postafen. Men ellers ingen råd:arghh:. Håper det går over snart. 7+5 nå...

Jeg er kvalm hver ettermiddag/kveld. Sovner raskere med en postafen. Men ellers ingen råd:arghh:. Håper det går over snart. 7+5 nå...
Er 10+0 idag. Og syns det er så rart at kvalmen kun kommer når jeg skal sove. Prøver å bare ligge på venstre for det skal vist være best. Men ingenting funker. Er lei av å stå opp for jeg tror jeg må spy

Jeg er 24/7 kvalm. Våkner kvalm legger meg kvalm. Helt grusomt .
Har fått smeltetabletter tror heter zofran , de hjelper noe.
Og i dag kjøpte på helse kost ingefær tygge drops , må si for første gang på 4 uker forsvant kvalmen litt.
Anbefaler å prøve de :)

Jeg også er kvalm på ettermiddag/kveld og når jeg skal sove. Føler magen sprenger på liksom. Viss jeg sover på ettermiddagen er jeg kvalm resten av kvelden! Og jeg er 10+2

Jeg er også kvalm på ettermiddag/kveld. Eneste som hjelper er å ligge helt i ro over på venstre side...og bli liggende der!

Jeg sliter med halsbrann på kvelden, så her kommer kvalmen om jeg ikke spiser skikkelig kveldsmat og tar en dose gaviscon etter på

Jeg er 11+1 og ikke kvalm resten av dagen, men på kvelden klarer jeg nesten ikke holde det inne. Er helt forferdelig :(

Jeg har også den siste uken blitt kvalm om kvelden, er 8+5 nå. Som regel litt etter jeg har kommet hjem ifra jobb. Er ikke noe som hjelper, så blir som regel liggende på sofaen store deler av kvelden.

Kan være fin mange dager, så har jeg enkeltdager der jeg er kvalm hele dagen. I helgen har jeg vært kvalm hver ettermiddag/kveld og kasta opp.... Jeg er ikke av den typen som kaster så lett opp så dette er ille! :P

Jeg blir kvalmere jo mer sliten og trøtt jeg er, da er d bare å legge seg.. :P aldri lagt meg så tidlig som etter jeg ble gravid :P

Jeg er plaget med det samme. Jeg er ikke direkte kvalm, men føler meg uvell samtidig som det kjennes ut som magen min skal sprekke på kvelden. Sliten med veldig oppblåst mage på kvelden. Au :(

Jeg våknet gjerne midt på natta og er kvalm, det har jeg gjort sånn av og på siden jeg ble gravid. Kanskje jeg burde ta mitt eget råd og bruke sånne sjøsykearmbånd. Er det noen med kvalme her inne som bruker disse ?

Jeg våknet gjerne midt på natta og er kvalm, det har jeg gjort sånn av og på siden jeg ble gravid. Kanskje jeg burde ta mitt eget råd og bruke sånne sjøsykearmbånd. Er det noen med kvalme her inne som bruker disse ?

Var noen her som anbefalte det veldig ja :) skader neppe å prøve.

Back
Topp