Blir så irritert

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
Er så tydelig at gubben ikke fikk med seg så mye om forrige kid.
Jeg har lyst på babynest og kom over bed in bed produktet på jordmorbutikken.no frister med å kjøpe så fortalte mannen om det.
Eneste reaksjon er så da skal ungen ligge i senga med oss igjen?
Storesøster ammet jeg 2-3 ganger om natten. Hun våknet idet jeg bevegde hun så ble samsoving. Ble litt vel vant til det så sov i senga vår til hun var 10 måneder.
Planen med junior er samsoving frem til 3-4 måneder så ha senga hans på rommet vårt til han er et eller annet.
Skjønner han ikke vil ha en i midten for lenge. Men forståelse for at det er dritt å våkne opp av senga flere ganger om natta er null nada.

Menn glemmer lett!
Dette blir vår tredje. Minsten våkner mye om natten enda.. bare for bekreftelse, og han kan virkelig ikke huske at eldste gjorde det[emoji38]. Han kan ikke huske at eldste måtte ha mat hver 3. time på natten, startet dagen i en periode i 5 tiden osv.. Og dette med å stå opp om natten vil de nok aldri helt forstå dessverre[emoji29]

Er så tydelig at gubben ikke fikk med seg så mye om forrige kid.
Jeg har lyst på babynest og kom over bed in bed produktet på jordmorbutikken.no frister med å kjøpe så fortalte mannen om det.
Eneste reaksjon er så da skal ungen ligge i senga med oss igjen?
Storesøster ammet jeg 2-3 ganger om natten. Hun våknet idet jeg bevegde hun så ble samsoving. Ble litt vel vant til det så sov i senga vår til hun var 10 måneder.
Planen med junior er samsoving frem til 3-4 måneder så ha senga hans på rommet vårt til han er et eller annet.
Skjønner han ikke vil ha en i midten for lenge. Men forståelse for at det er dritt å våkne opp av senga flere ganger om natta er null nada.
Har en slik mann her. Er min første og hans tredje. Aner ikke hvordan de gjorde det, men vil ha sprinkelseng som jeg kan justere slik at den kan stå rett ved siden av meg ved sengen. Har tenkt å amme og antar jeg våkner ofte om nettene i starten. Har tenkt å putte et babynest oppi. Han mente det var idiotisk, og at baby må ligge i egen seng bortenfor. Vet at ungene hans fikk kun flaske så da måtte de jo stå opp og ta med baby for å mate. Og kan ikke ha baby i sengen siden han røyker og snuser. Tenkte bare å gjøre det enkelt for meg selv, og har lest gode tips her om hvordan det kan gjøres med seng rett ved siden av osv.
Syns du bare skal kjøpe og gjøre det som er best for deg! Det skal værtfall jeg gjøre :spitoutdummy:

Ja nå vant jeg en budrunde på babynest. Kjøpt inn materiale til å lage en bed in bed alla den på jordmorbutikken og kjøpt en sengehest til rammemadrassen tilfelle ingenting funker så faller han ikke ut.
Jeg som ommøblerer så klarer fint å få senga inn på rommet vårt om det er det som stresser han.

Hehe ja menn glemmer lett.... De husker helst det positive, og ikke så godt de tingene som ikke var fullt så positivt :P

Er som de andre sier, at menn glemmer lett/fort og husker bare det positive. ;) Skulle gjerne ha hatt den egenskapen jeg også 100% av tiden. :P

Gratulerer med budrunde, håper du finner en god løsning for DEG og babyen. :)

Back
Topp