Blir så IRRITERT!!

Vand

Forumet er livet
Irriterende når foreldrene skal stå for arrangement på skolen og bhg og andre foreldre ikke gidder å løfte lillefingeren en gang! [>:]

I september fikk vi og to andre foreldrepar vite at vi skulle stå for vinteraktiviteten i år. Men ikke FAEN om de gidder å delta!!!!

Nå har jeg to ganger spurt de om vi skulle møtes, og får ikke noe svar.. Bare sånn "OI, ja, det har jeg ikke tenkt på osv osv osv osv"....

Så nå har jeg bare sendt ut mail til de at "sånn blir det", så får jeg bare ordne det alene...

Men dette skjer jo GANG PÅ GANG! [:@][:@][:@]

Uff det er så kjipt for den som står på!!![:'(]

Er jo noe av moroa å gjøre det sammen også!!!

Så bra at du trår til allikevel. Da får de sitte der med skjegget i postkassa og (forhåpentligvis) med verdens dårligste samvittighet!![8D]

ORIGINAL: Magda Green

Så bra at du trår til allikevel. Da får de sitte der med skjegget i postkassa og (forhåpentligvis) med verdens dårligste samvittighet!![8D]

Vet du, jeg var innom skolen og pratet med læreren i forrige uke... Bare for å høre om ungene kunne lage en forestilling til "festen".. Så sa jeg at jeg var alene med planleggingen...

Læreren:"hvem er det du er sammen med?"

Jeg: "Foreldrene til xxx og xxx"

Læreren: "ååååhhja... da er det ikke rart du er alene om planleggingen"

(men jeg så på kroppsspråket hennes med en gang at hun skulle ikke ha sagt det[8D])

uuuuuuuuuuuuuuuups, tenkte hun nok i d hun sa d[:-] ikke bra[&:]

men skjønner din frustrasjon ja... ikke noe gøy!

bra du trår til, bra for ungene! desverre er det slik da, at noen gjør litt mer enn andre, ikke are litt heller[:-]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Magda Green

Vet du, jeg var innom skolen og pratet med læreren i forrige uke... Bare for å høre om ungene kunne lage en forestilling til "festen".. Så sa jeg at jeg var alene med planleggingen...

Læreren:"hvem er det du er sammen med?"

Jeg: "Foreldrene til xxx og xxx"

Læreren: "ååååhhja... da er det ikke rart du er alene om planleggingen"

(men jeg så på kroppsspråket hennes med en gang at hun skulle ikke ha sagt det[8D])

Er det mulig... Nei, hun skulle nok ikke sagt det, men skjønner hun ble fristet!!! Da satser jeg på du blir satt i komite med noen andre en annen gang! Bra de har DEG!!!! Håper du får en super gave for innsatsen [8D][;)] Kanskje Spa behandling eller noe?? [:D]

Back
Topp