Blir så irritert...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Sambo står opp rundt 05.45 hver morgen..da ringer alarmen på tlf hans (jeg må ofte slå den av og denge i han for at han skal komme seg opp) Så står han opp,bruker 5år på å kle på seg...så skal han på badet og pusse tenner osv...DET BRÅKER,jeg våkner jo..og tenker jaja nå våkner snuppa også...så går han ned trappene...KNIRK KNIRK..kjenner jeg koker...sovner igjen etter at han har reist...men er jo dau trøtt når vi igjen skal opp kl 07.30 [&:]

Noen her som sover på forskjellige rom en gang iblandt?? [:)]

ORIGINAL: Wayne`s wife

Hahahaha.. Sånn var det her da jeg bodde med bf [:D][:D]

Så ja.. Mange ganger sov jeg på gjesterommet..[X(][8D] 

Hehe...huff blodtrykket mitt eksploderer nesten,tror vi må finne en løsning på dette her...[8D]

Hehe misunner deg ikke[8D]

Her er sambo godt opplært til og stenge klokka med engang, klærne tar han på seg på badet, og i trappa lister vi oss så fint på tå.[8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Her er sambo godt opplært til og stenge klokka med engang, klærne tar han på seg på badet, og i trappa lister vi oss så fint på tå.[8D]

Det verste er jo at jeg vet han prøver...men han klarer faen ikke å være rolig eller gjøre noe rolig,hahaha[:D]

her i huset er det jeg som bråker 5.30 og det ER vanskelig å være stille når man er trøtt [;)]

ORIGINAL: *tine*

her i huset er det jeg som bråker 5.30 og det ER vanskelig å være stille når man er trøtt [;)]

Så slå opp telt i hagen å sov der...hehehe[8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: *tine*

her i huset er det jeg som bråker 5.30 og det ER vanskelig å være stille når man er trøtt [;)]

Så slå opp telt i hagen å sov der...hehehe[8D]

Eller så får resten av gjengen stå opp og få mer ut av dagen.

Hehe, ja, det hendte faktisk innimellom når tassen og jeg var i permisjon.[8D]
Nå er jeg så vant med at han står opp at jeg dytter ham ut av sengen i søvne.[8D]

Hender jeg sender han på gjesterommet di gangene han skal opp tidlig på jobb[8D]
Han har på 5(!!!!) alarmer hver morra, og våkner aldri av de. Så JEG må sparka i han for at han skal våkne..

I går når vi la oss, sa jeg at hvis han ikke stod opp etter den første alarmen i morra, går jeg og legger meg på gjesterommet!
Han sa han skulle PRØVE, gjett hvem som spratt opp med en gang klokka ringte i dag![:D]

Som oftes er sambo flink å stå opp og være stille, men det hender han er veldig trøtt og lar alarmene gå både 3,4,5 og 6 ganger. Og da ringer det hvert tredje minutt.. Rimelig irriterende ja. Men vet at om det hadde vært omvendt hadde jeg nok ikke vært noe bedre. Jeg er et mareritt å få opp om morgenen[X(]

samme her! :)

har hatt mine netter på sofaen[:)] men det er pga jeg sovner der under tv titting,også giddjeg ikke legge meg i sengen nå gubben prøver å vekke meg[&:] sofan er digg å sove på[:)]

Vi har sovet på hver sitt rom siden i januar vi[8D] Men det er fordi han snorker så inni granskogen[&:]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Vi har sovet på hver sitt rom siden i januar vi[8D] Men det er fordi han snorker så inni granskogen[&:]

Snorker gjør han også...[8D]

Er det nå jeg skal få dårlig samvittighet for at jeg tar med Tiril opp i senga så ho kan romstere rundt og sutre litt på armen, mens jeg får hvilt litt til... når det er sambos tur til å sove lenge[8D]?

Som jeg kunne skrevet det selv[:D] Og han legger klart klærne på badet kvelden føre så han ikke trenger å romstrere inne på soverommet på morgenen[:D]

jepp... vi har sove svært lite på samme rom etter at gullet blei fødd... han får ikkej sove i samme rom som gullet, og sidan han fremdeles våkner på natta vil eg ha han på rommet vårt...

Haha - jeg kjenner meg SÅ igjen!! Men vi tok aldri steget med å ligge på to rom da, til det er det alt for deilig å sove tett inntil[;)]

Forstår deg godt!
Sambo må gjerne slumre i 15 minutter,for det er så godt...

Kan ikke si meg enig[:'(]

Kjenner meg såå igjen.

Men det går an å lære dem opp litt:

Regel nr 1: ikke venn ha til at du vekker han til slutt. La han heller forsove seg et par dager, så lærer han[;)]

Regel nr 2: Be han legge fram klærne sine på badet kvelden før, slik at han går rett på badet og kler seg der.

Regle nr 3: Døren til badet skal være lukket

Back
Topp