Blir så irritert på BF!!!

• Trådstarter Trådstarter EmmaN
  • Opprettet Opprettet
E

EmmaN

Guest
Jeg har vært mye syk i det siste, og han har riktignok stilt opp å hatt ungene, men med ett evig mas "blir du frisk til da og da eller, jeg har tenkt til å finne på noe" "kan du ikke spørre morra di om hun kan ha ungene" " er du frisk nok i dag eller?"

Så kom han her forrige uke å hadde fått seg ny dame. La ut i det vide og det brede, maste om jeg ikke kunne legge henne til på facebook, kunne ikke ungene få møte henne snart osv osv... Jeg klikket i vinkel!

denne helgen er HANS barnehelg.. Jeg sa for to uker siden at hvis formen min var bra, så kunne jeg ha ungene, for han var bedt på fest. dumme dumme meg... formen er IKKE bra, feber og infulensa... Men ikke faen om han vil ha ungene i helga. Han skal bort. uansett hvor mye jeg tigger og ber... Er ikke snakk om...

Faens jævla fyr! Og dumme dumme meg!

Huff så teit! Jeg veit hvor jævlig det er å ligge med influensa, jeg greide IKKE å ta meg av ungene mine da. Jeg måtte sende de til søstra mi.. Men hvis det er hans helg uansett så er det jo han som skal ha de! Du har jo ikke blitt bedre! Blææææ, mannfolk altså!!

Makan til tosk..... Om du var frisk, kunne du ha ungene deres, men når du forsatt er sjuk, får han ta sitt ansvar og ha ungene.

Du sa jo at HVIS du bar bra.. for 2 uker siden.. at du kunne ha ungene for han! Og om du ikke er bra.. så sier du nei. Så får han ta ansvaret selv!

Hva sier han når du sier at du ikke kan ha de da? At det blåser han i.. og at du alikevle må ha de?

Jeg hadde klikket i vinkel! Og hadde ikke kommet på tale. Så lenge man ikke har gitt 100% lovnader.. men at formen må sees ann.. så får han respektere det.. og være voksen og være hjemme med barna. Feste kan han gjøre på sin egen frihelg!

Lykke til;)

Møte ungene alt NÅ!?
Kan han plutselig ikke ha de i helgene sine?

Han kan jo spørre mora di om barnevakt han, siden det faktisk er han som trenger barnevakt.

¤Woolfmother¤ skrev:
Møte ungene alt NÅ!?
Kan han plutselig ikke ha de i helgene sine?

Han kan jo spørre mora di om barnevakt han, siden det faktisk er han som trenger barnevakt.

han kan spørre sine egne foreldre, for dem ar ikke sett unga siden juni!!!!! Han spørr MIN mamma alt for ofte!

Nå har vi krangla så busta fyker på sms! Er så irritert at jeg sprekker...
så fort han selv er syk, eller ungene er syke, så er det jeg som har dem... Men til og med når jeg lå på sykehuset nå, så ringte han å spurte meg om når jeg trodde jeg ble frisk nok til å ha dem..." nei sorry du, jeg ligger her med en kraftig infeksjon og ekstremt hoven hals, får pustehjelp og intravinøs næring, men jeg kan godt ha dem om to dager...."  GAAAH!!!! 

Back
Topp