blir så irritert over visse "kjøpere"

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Prøver å bli kvitt spisestua mi, og endelig var det ei som ville hente den..
Jeg bar ut denne tunge jævelskapen i gangen, slik at det skulle bli lettere for de..
tror du de kom?? neeeida! sendt mail, men null svar....drittfolk! Går ann å ombestemme seg altså, men da kan de vel si ifra? *dagensblås*

Kjenner godt til det der ja...
Folk er så useriøse. Til og med de gangene jeg har gitt bort klær så har folk sagt de skulle ha det og så hørte jeg aldri noe mer fra de.

Har også prøvd å få solgt en del klær og mange sa de var interesserte, og to-tre skulle til og med ha det, de sa de skulle betale penger inn på kontoen min og så skulle jeg sende det når pengene var på kontoen, og jeg venta og venta på penger ...som aldri kom. Og så hørte jeg ikke mer fra de (hun ene blokkerte meg til og med på facebook. Det synes jeg var tragisk :p ).

Synes det er irriterende at folk skal være så useriøse, det går i det minste an å gi tilbakemelding om at man ikke er interessert lenger, så jeg som selger slipper å sitte og vente på penger som aldri kommer/og legger til side klær som jeg heller kunne solgt til noen andre.
Fikk heldigvis solgt alt for noen dager siden da. Jeg venta spent på om hun faktisk kom til å dukke opp, men heldigvis var det en seriøs kjøper denne gangen. :)

Kjenner til den ja.

Skulle gi bort et akvarie.  Så jeg vasket og styrte og ordnet, bar det til og med ned 3 etasjer uten heis. (Og vi snakket et 170litersakvarie her altså...)

Tror du dama kom? Selv om hun bodde rett i nærheten og hadde bil?  Neeeeeida.

Jeg mistet akkuratt enn annen kjøper jeg, fordi jeg var snill å holdt av. Får beskjed om at den skal hentes også skulle de plutselig ikke ha den alikevel. Så kunne jeg ha solgt den til noen andre som omtrent stod på døra den dagen. Skikkelig kjipt, og jeg ble faktisk ganske sur:( Så forstår deg utrolig godt, useriøse mennesker!!

Derfor holder jeg aldri av. Selgertil første sm kommer med penga ;)

Maanda skrev:
Derfor holder jeg aldri av. Selgertil første sm kommer med penga ;)

Gjorde det engang også og da fikk vi en sinna Mail over hvor dårlig dette var. Skal ikke være lett å være selger..

hmmmm må være drømme kjøperen jeg da? Kom for å kjøpe en vogn i sta, så spurte jeg om vi skulle ta med hundehuset samtidig. Å sånn blei det. Fikk nesten 5000 kjappe på en lørdags kveld pluss at de fikk ryddet både utenfor og inni huset på en gang.

jepp,kjipt... jeg holder ikke av da, har ikke vært så stor pågang desverre, enda spisestua bare er 3 år gammel...er vel fordi den ikke er hvit

Back
Topp