Blir så gla❤️

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Blir så gla av å se hvor mange av oss som enda er i gruppa og har spirer som klorer seg fast [emoji173]️i mitt tidligere forum var det så mange som forsvant i de første ukene.. håper vi får stå sammen nå til desember vi som er her!

[emoji847][emoji847][emoji847][emoji322] Og måtte det fortsette slik til desember! [emoji1][emoji1][emoji1][emoji173]️

Samme her[emoji173]️ hyggelig å se at det fortsatt er mange her. Håper at det fortsetter sånn også :)

Ja, nå begynner vel flere av oss å nærme oss 12 uker også, sakte med sikkert...

Det var vel en del som hoppa av helt i starten, men jo lengre tiden går, jo bedre klorer de seg fast disse spirene. Føler meg ikke heeelt trygg enda jeg da. 7 uker på fredag, og av tidligere erfaring er jeg mest utsatt mellom uke 6-9

Håper også spirene holder seg!

Ja håper vi blir her alle sammen[emoji173]️

Håper virkelig det holder her og, men har ikke brukt å gått galt før mellom uke 8 og 9 før... så holder enda pusten.

Jeg har egentlig litt samme erfaring nå som sist i 2014, at det stort sett er noen som faller fra hver dag helt i begynnelsen, men at dette "går over" etterhvert og i allefall når det nærmer seg uke 12 for de fleste :) Det er veldig trist å lese om alle det går galt for og det gjør nok noe med mange av oss. Sist svangerskap gikk det sånn inn på meg at jeg måtte ta meg en liten pause fra forumet den første tiden. Uansett setter jeg sånn pris på forumet og det å være sammen om det med noen i samme situasjon. Også veldig godt som du sier at det fortsatt er mange her <3

Jeg har egentlig litt samme erfaring nå som sist i 2014, at det stort sett er noen som faller fra hver dag helt i begynnelsen, men at dette "går over" etterhvert og i allefall når det nærmer seg uke 12 for de fleste :) Det er veldig trist å lese om alle det går galt for og det gjør nok noe med mange av oss. Sist svangerskap gikk det sånn inn på meg at jeg måtte ta meg en liten pause fra forumet den første tiden. Uansett setter jeg sånn pris på forumet og det å være sammen om det med noen i samme situasjon. Også veldig godt som du sier at det fortsatt er mange her <3

Veldig enig. Jeg orket ikke være på noe forum før etter 7 uker nå... for man leser om så mange det ikke går for, og får bare negative tanker...

Sist forum jeg var så falt halvparten av gruppen ut før rundt uke 12, var så mange og det gjorde de første 12 ukene ekstra tunge.. selvfølgelig er den noen som har og vil komme til å falle av, men fra sist så virker det som det går bedre for fler av disse desember barna! Det gleder meg, for vi har alle rede et veldig fint samhold synes jeg [emoji173]️

Håper og tror at de fleste blir værende:)

Back
Topp