Blir så frustrert :(

Tina pusen

Gift med forumet
Ja nå er jeg frustrert å litt lei meg :( *hormontrollet sikkert*

Når jeg gikk med tuppa mi så kjente min kjære, spark utenpå første dag av uke 23. Å Sparka/slagene var høy oppe på maven.

Nå er jeg 25 uker å han har ikke kjent noen ting enda :oops:

Jeg har kjent et par ganger utenpå selv, men det er såååååååå lavt.
Må på en måte løfte litt på maven å holde under ved trusekanten. Der kjenner jeg kunn spark

Huff. Håper lille trille flytter seg oppover snart, så pappan kan få kjenne litt også.

Min klagetråd i dag.
Blir jo litt lei meg når jeg ikke får delt med han på en måte.

Kan skjønne frustrasjoen, men husk og på at INGEN svangerskap er like. På mine to første, så var det og stor forskjell på når jeg kjente sparkene og hvor. I morgen er jeg 23uker, og har så vidt begynt å kjenne sparkene utenpå. Jeg og må løfte magen og ha handa mi langs trusekanten. Men har kjent mer nå midt på, og at magen "hopper" litt. Det spørs vel og litt hvor aktiv babyen er å, og hvor harde sparkene er. Må ha tålmodighet snuppa :) Men håper da at det ikke er så lenge til din bedre halvdel får kjenne sparkene snart da :)

kommer jo ann på hvordan babyen ligger også. Min ligger å stanger hodet oppover så beina kommer ned med symfysen, derfor sparker hun masse nede. Men innimellom flytter hun på seg og sparker høyt oppe. Håper dere begge får kjenne mange fine spark snart :)

Jeg kjente MASSE Spark utenpå i dag, til å med høyt oppe Å HVOR VAR GUBBEN? I stua :P

Men joda det skjer når det er meningen at det skal skje. er bare så dumt at det skal ta så lang tid.
Sist ul så lå h*n med hode langt oppe å beina nede her å.
Kjenner sparka skikkelgi hardt, men tydeligvis ikke nok til å komme seg heeelt igjennom polstringen hver gang :P

Hvor ligger morkaken din?
Jeg har morkaken foran denne gangen, og kjenner mindre bevegelser enn da jeg hadde den bak. Nå ligger den foran og demper, så jeg vil vel ikke kunne se spark utenpå magen heller.

litt usikker, meeeen, på ul så viste ho meg den på høyre side iallefall, å sa at den ligger fint :)
Mer vet jeg ikke egentlig.
Kjenner masse spark innvendig så det er ikke noe problem diskotek til de grader da. men er litt vanskelig å kjenne dem utenpå.

Back
Topp