Blir så frustrert...

Zera

Forumet er livet
jeg vet det at små barn regulerer det med maten selv..

Men er så frustrerende når Sofia spiser så lite som hu har gjort nå de siste dagene, hu bruker vanligvis å ha GOD matlyst...

Det hu har spist denne uka, er nesten det hu spiser på 1 dag... det er to biter av brødskiva eller 2 biter av annen mat, så er det bom stopp! KNIPER igjen munnen [&:]

Når skal det gå tilbake til det normale egentlig?? [:(]

Regner med du vet dette siden du har flere barn,men sånn kan det være i perioder uten at det ligger noe bak.Fårhåpentligvis har hun noen sånne dager og spiser bra igjen om litt[:)] Mine sønner er i hvertfall sånn[:)]

ja, regner med det er hjørnetanna og ene fremtanna som gjør det.. Men blir så frustrert over det... Nesten så jeg vil tvangsfore henne... hehe

Når hu spiser så lite, så roter hu så sykt på natten også...

Off, håper det ordner seg til snart [:)]

Likedan her i gården[&:] Nekter å spise, men er jo redd hu er sulten[:o] Spiser kanskje en brødskive på en hel dag[8|] Tenker det er pga tenner. 2 hjørnetenner og 2 jeksler som kommer samtidig[&o] Og sikler til tusen! Jeg gir hu litt is innimellom så hu får litt i seg. Så kanskje det demper tannvondta litt også[:)] Håper sofia får igjen matlysta snart[:)]

de spiser om de er sultne.. gjør vi også...

så ville ikke bekymra meg enda..

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Likedan her i gården[&:] Nekter å spise, men er jo redd hu er sulten[:o] Spiser kanskje en brødskive på en hel dag[8|] Tenker det er pga tenner. 2 hjørnetenner og 2 jeksler som kommer samtidig[&o] Og sikler til tusen! Jeg gir hu litt is innimellom så hu får litt i seg. Så kanskje det demper tannvondta litt også[:)] Håper sofia får igjen matlysta snart[:)]

ja,det er så frustrerende... hu drikker heldigvis litt mme når hu skal sove dubbene sine og på kvelden da og på natta... men det er jo ikke nok på en 8 mnder gammel baby [&:]

hu bruker å få litt frosne bær å sånn med meg... kansje jeg skal gi det først og så prøve å gi mat, når hu er litt "nummen" på tannkjøttet?[8|]

håper de jente også får igjen matlysten snart [:)]

Back
Topp