Blir så forvirret...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...av meg selv om dagen! :wideyed: :wacky:

Er veldig nærtagende, misforstår lett, blir fort såret, irritert og er redd jeg sårer andre ved å KANSKJE ha sagt noe på en feil måte... Akkurat som om jeg overanalyserer hver minste ting ubevisst.
Blir veldig sliten og tar lett til tårene når det er sånn. Har også blitt vanvittig surrete og klumsete; glemmer ting stadig og glipper ting ut av hendene på null komma niks :sorry: Føler meg som en skikkelig eldgammel surrete dame :nailbiting:
Nå skal det sies at jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet, og da blir man liksom litt i sin egen "boble", men allikevel! Er det mulig?? :wacky:

Uff da :( Det er ikke gøy når det er slik...

Jeg er sånn selv nå kjenner jeg:( Gråter for minste lille gråstein :( Og om mannen snakker litt hardt til meg begynner jeg å gråte :( Sliten..ja.. blir lett irritert..ja..
Har gått i dusjen et par ganger for å klare å roe meg ned! Og det har hjulpet ;)

Jeg jobber 60% og kjenner det er godt for sjelen min å få snakket med kollegane mine ;)

Sender deg en klem <3 Og håper det blir bedre den siste tiden :) <3

Det er "godt" å høre at jeg ikke er helt aleine om å ha det sånn, man tror man blir litt små sprø :confused: :p hoho...
Ja, en dusj hjelper faktisk! Det funker for meg også :hilarious: :D

Krysser fingrene for at det går greit den siste tiden og ikke eskalerer noe mer :shy: Takk for klemmen :Heartred

Det er "godt" å høre at jeg ikke er helt aleine om å ha det sånn, man tror man blir litt små sprø :confused: :p hoho...
Ja, en dusj hjelper faktisk! Det funker for meg også :hilarious: :D

Krysser fingrene for at det går greit den siste tiden og ikke eskalerer noe mer :shy: Takk for klemmen :Heartred
Bra en dusj hjelper ;) Da får man tid til å gråte ut, få ut tankene, gråte litt til, bli ren ;) Også kan man jo synge da æ bli glad :D

Ja håper virkelig det blir bedre, pleier å begynne med noe jeg liker å gjøre jeg da når det er slike dager;) Strikke, vaske noe/rydde :) Titte på ting jeg ønsker meg eller se på ting vi har kjøpt :) Da blir jeg straks i godt humør :)

Å ja, gråter for ingenting, glemmer masse og tror det er veldig lurt at jeg nå er sykemeldt;) Så tålmodig mann jeg har sier jeg bare:):):)

Ikke alene om det :) Jeg er nok ikke den letteste å bo sammen med når jeg er gravid. Som nevnt ovenfor, gjør ting når tankene begynner som værst. Det har hjulpet meg litt de siste dagene

Back
Topp