Blir så forbanna!!!!

mamma2010!

Glad i forumet
HVa er det med mennesker egentlig?? Tenker ikke "folk" før de prater noen ganger? Eller er det jeg som er heeelt på tur her?? Sambo har en sønn på 5 som vi har annenhver uke. Sambo jobber døgnet rundt så det er jeg som er hjemme med han. Han blir jo lixom "vår" akkurat som babyen! Jeg snakket med en kjærring i byen i dag å da kom vi inn på barne oppdragelse. Og det er veldig forskjellig fra hjem til hjem og person til person. Helt greit! Men vet dere hva hun sier?? jaja, det er jo jævelig lett for deg da å oppdra en annen sitt barn. Du vet ikke hva du snakker om for du har ikke barn selv så syns du skal være litt forsiktig med å være eplekjekk å ikke komme til meg å fortelle om oppdragelse!
Hva faen er det for noe å si da? Han bor under MITT tak halve året PLUSS i alle ferier, jeg fikk et barn på 4 er nå 5 og det er JEG som går hjemme med han! Er det bare meg som blir fornbanna? Åssen hadde dere reagert? Jeg ba ho i hvertfall om å kysse meg i ræva å dra dit som sola aldri skinner! [:@] Åååååååå!!!!! [:@]

Enn hvis du hadde adoptert han da? Hadde han ikke vært din da?

Ikke bry deg om denne kjærringa du. skjønner det er lett å si, men man kan ikke bry seg om folk som ikke har vett vettu[:)]

Nei, jeg vet[&:] Men blir bare så fryktelig provosert![:@]

Her oser det av hormoner ser jeg:)

Du har all rett til å reagere. Man kan knytte seg like mye til et barn som ikke er biologisk ditt som om det skulle vært det. Men du vet det at noen mennesker tror de vet bedre enn alle andre, så jeg ville bare hevet meg over det og kos deg med familien din du[:)]

ORIGINAL: mamma2010!

HVa er det med mennesker egentlig?? Tenker ikke "folk" før de prater noen ganger? Eller er det jeg som er heeelt på tur her?? Sambo har en sønn på 5 som vi har annenhver uke. Sambo jobber døgnet rundt så det er jeg som er hjemme med han. Han blir jo lixom "vår" akkurat som babyen! Jeg snakket med en kjærring i byen i dag å da kom vi inn på barne oppdragelse. Og det er veldig forskjellig fra hjem til hjem og person til person. Helt greit! Men vet dere hva hun sier?? jaja, det er jo jævelig lett for deg da å oppdra en annen sitt barn. Du vet ikke hva du snakker om for du har ikke barn selv så syns du skal være litt forsiktig med å være eplekjekk å ikke komme til meg å fortelle om oppdragelse!
Hva faen er det for noe å si da? Han bor under MITT tak halve året PLUSS i alle ferier, jeg fikk et barn på 4 er nå 5 og det er JEG som går hjemme med han! Er det bare meg som blir fornbanna? Åssen hadde dere reagert? Jeg ba ho i hvertfall om å kysse meg i ræva å dra dit som sola aldri skinner! [:@] Åååååååå!!!!! [:@]

HAHA, bra svart[:D] Jeg skjønner godt at du blir irritert jeg. Ikke bry deg om henne! Du vil bli forbauset over hvor mange dumme mennesker som finnes. Jeg for min del har begynt å lukke øyne/ører for idioti, hvis ikke hadde det sikkert endt med at jeg hadde massakrert store folkemengder[8D]

ORIGINAL: carinasverden

HAHA, bra svart[:D] Jeg skjønner godt at du blir irritert jeg. Ikke bry deg om henne! Du vil bli forbauset over hvor mange dumme mennesker som finnes. Jeg for min del har begynt å lukke øyne/ører for idioti, hvis ikke hadde det sikkert endt med at jeg hadde massakrert store folkemengder[8D]

Hehe.. Ja, og det hjelper jo ikke akkurat med disse hormonene som pipler fram hele tiden heller[:'(]

Hehe... Digger kommentaren din til henne!
Noen folk burde ikke få uttale seg om oppdragelse[:'(]

Kjerring. Skjønner godt du ble sint jeg!

Godt at det ikke bare er meg[:)] ja, det bare datt ut av meg.. Tror kanskje ho tenker seg om "neste" gang hun skal rakke ned på noen[:@]

Skjønner deg godt jeg! Oppdragelse av barn er så forskjellig fra hjem til hjem, så man skal være forskiktig med å utale seg om andres oppdragelser, og heller bry seg om sin egen [;)]

ORIGINAL: Multemor

Skjønner deg godt jeg! Oppdragelse av barn er så forskjellig fra hjem til hjem, så man skal være forskiktig med å utale seg om andres oppdragelser, og heller bry seg om sin egen [;)]

Kunne ikke vært mere enig[:)] Altså det er jo selvfølgelig lov å si at : det er jeg ikke enig i.. Og fortelle meningene og erfaringene sine. Men når man går så langt som å dømme andre blir jeg forbanna.

Herregud for ei kjærring. [:@]
Ble vel sur fordi du hadde egne/andre meninger enn henne.
Bra du ba henne dra dit pepperen gror.

Jeg tenker i mitt stille sinn, prater folk virkelig slik til hverandre??? På byen liksom??

For all del, skjønner godt du reagerer på den IDIOTISKE kommentaren, men hadde noen pratet slik til meg, da hadde jeg faktisk fått sjokk!!! Ikke det at jeg hadde turt og svare det du svarte heller, jeg hadde nok skyntet meg til nærmeste hjørne, ringte mannen min og grått i strie strømmer, hehe[:)]

ORIGINAL: Multemor

Kunne ikke vært mere enig[:)] Altså det er jo selvfølgelig lov å si at : det er jeg ikke enig i.. Og fortelle meningene og erfaringene sine. Men når man går så langt som å dømme andre blir jeg forbanna.

Helt enig [:D] Folk trenger ikke være enig med meg, eller jeg med dem, men trenger ikke dømme for det. Man er forskjellige og har ikke alltid samme meninger om alt. [:)]

I alle dager...??? Noen folk er på bærtur..... Godt du satt henne på plass...hihi[;)]

Back
Topp