mamma2010!
Glad i forumet
HVa er det med mennesker egentlig?? Tenker ikke "folk" før de prater noen ganger? Eller er det jeg som er heeelt på tur her?? Sambo har en sønn på 5 som vi har annenhver uke. Sambo jobber døgnet rundt så det er jeg som er hjemme med han. Han blir jo lixom "vår" akkurat som babyen! Jeg snakket med en kjærring i byen i dag å da kom vi inn på barne oppdragelse. Og det er veldig forskjellig fra hjem til hjem og person til person. Helt greit! Men vet dere hva hun sier?? jaja, det er jo jævelig lett for deg da å oppdra en annen sitt barn. Du vet ikke hva du snakker om for du har ikke barn selv så syns du skal være litt forsiktig med å være eplekjekk å ikke komme til meg å fortelle om oppdragelse!
Hva faen er det for noe å si da? Han bor under MITT tak halve året PLUSS i alle ferier, jeg fikk et barn på 4 er nå 5 og det er JEG som går hjemme med han! Er det bare meg som blir fornbanna? Åssen hadde dere reagert? Jeg ba ho i hvertfall om å kysse meg i ræva å dra dit som sola aldri skinner! [:@] Åååååååå!!!!! [:@]
Hva faen er det for noe å si da? Han bor under MITT tak halve året PLUSS i alle ferier, jeg fikk et barn på 4 er nå 5 og det er JEG som går hjemme med han! Er det bare meg som blir fornbanna? Åssen hadde dere reagert? Jeg ba ho i hvertfall om å kysse meg i ræva å dra dit som sola aldri skinner! [:@] Åååååååå!!!!! [:@]