Blir så deprimert :(

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
jeg er så drit lei altså, bekkenet mitt har klikket fullstendig, klarer nesten ikke gå, skikkelig ille idag, er når jeg skal bevge høyrebeinet at alt skjærer seg, skrev en tård her for noen dager siden om dette.. Masse modningsrier, men skjer ikke noe mer.
Føler liksom jeg har overhodet ikke hatt noe glede av dette svangerskapet, kvalme og oppkast helt siden uke 7, sykemldt siden uke 10, dette svangerskapet har vært tillbrakt på sofaen..  Sover helt crap om natten, er så vondt å snu seg pga bekkenet...

Er rett og slett trøtt sliten og lei meg, orker virkelig ikke mer av dette snart.. Måtte bare få klage litt i dag kjente jeg...

KOM UT LILLE JENTA VÅR!!!!!!!

Huff. Det hørtes ikke noe greit ut.
Men det er siste innspurten nå, det blir ikke lenge til du snart får møte den lille :-)

Det høres ut som om du har all grunn til å klage! Få det ut! :)

En lege sa at mot slutten av svangerskapet, kan bekkenløsningen bli litt bedre?
Krysser fingrene for at du er en av de!

Stakkars, klart det tar på.... Men du skulle ikke prøvd litt akupunktur? Forklar gjerne alt om hvordan du har det, med bekkenplager, energi, søvnproblemer, og at du rett og slett blir deppa og lei... Akupunktur kan gjøre godt :) Koster gjerne litt den første gangen for å kartlegge hvordan kroppen din har det, men så koster det mindre i oppfølgingstimene... Sjekk opp om det er noen anbefalte der du bor :) De setter jo nåler for modningsprosses, bekken, hodepine, bihuler, kvalme, søvn - hva det måtte være for å hjelpe deg i balanse :)

Lykke til! Ikke lenge igjen nå - snart er lille jenta di ute!! :)

Åh, jeg er så glad for at jeg ikke er alene om å ha det sånn! ...misforstå rett...
Jer er og så intens lei, jeg går sjelden inn her for jeg vil ikke se mer av dere har født 2 uker før tiden osv.. 

*klemmer*

Uff da :-(
Du har all min sympati, og bare klag du :-) Nå er det ikke lenge igjen for deg, men for din del så håper jeg det skjer veldig snart :-)

Uff, ikke rart du er sliten.. den eneste trøsten må være at nå ER du snart ferdig, uansett! 
Og så lurer jeg på, hvordan kjennes modning ut? Har hatt så mye rare vondter i kroppen i kveld, men det er ikke sånn at jeg blir sliten av det - så her blir det nok en overtidsbaby en gang til..

Sistemann... skrev:
Det høres ut som om du har all grunn til å klage! Få det ut! :)

En lege sa at mot slutten av svangerskapet, kan bekkenløsningen bli litt bedre?
Krysser fingrene for at du er en av de!

Det er nå mot slutten det har blitt værre,  har hatt litt trøbbel med hoftene den siste mnd halvannen, men legen sier det kun er setemuskelene som gjør at jeg har vondt, og at det er fordi jeg blir fortung, at magen blir større og større... 
Nå sitter det mer mot lysken og inn i dåsa, ikke vondt når jeg løfter vensttre beinet, kun høyre.. Må liksom spør mannen min om han kan være så snill og løfte beinet mitt opp i sofaen for meg...

så sliter jeg med dårlig samvittighet overfor dattra vår, stakkars, det eneste hun har hørt de siste 8 mnd, er at mamma orker ikke, mamma er så kvalm, mamma er så trøtt++++++   Nå har ho begynt å si, : mamma spiser ikke opp middagen, for ho har baby i magen, og da spyr ho bare....

Spirulina skrev:
Stakkars, klart det tar på.... Men du skulle ikke prøvd litt akupunktur? Forklar gjerne alt om hvordan du har det, med bekkenplager, energi, søvnproblemer, og at du rett og slett blir deppa og lei... Akupunktur kan gjøre godt :) Koster gjerne litt den første gangen for å kartlegge hvordan kroppen din har det, men så koster det mindre i oppfølgingstimene... Sjekk opp om det er noen anbefalte der du bor :) De setter jo nåler for modningsprosses, bekken, hodepine, bihuler, kvalme, søvn - hva det måtte være for å hjelpe deg i balanse :)

Lykke til! Ikke lenge igjen nå - snart er lille jenta di ute!! :)

Har ikke prøvd akupunktur,  jordmora mi er reist på ferie, så fikk ikke flere timer hos henne før termin, var der forrige uke, men da var det ikke så ille, da var det mest i hoftene det satt.. Men nå blir det værre og værre for hver dag som går, banner og sjauer som en helt hver natt jeg må opp,, det er jo et sodomer uten like, skikkelig smerter, og knekker og knaser.. Legen min vil jo ikke sende no henvisning til fysio (må man ikke ha det??) for han mener jeg bare er fortung, har ikke time igjen hos han før til tirsdag, da er det 14 dager siden sist kontroll!!

Tusen takk for all sympati jenter, det varmer hjerte, er godt å kunne klage til noen som er i samme situasjon selv, klager til mannen au, og han er veldig god, men han skjønner ikke hvor det er, eller hvordan det er å ikke få en god natts søvn, men som sagt han er veldig god, han står opp med dattra vår hver eneste morgen, jeg sover til mellom 8-9, sover best på morgen kvisten..

Off, jeg kjenner meg veldig godt igjen i hvordan du har det. sitter selv og ser timene snegle seg av sted. og "ALLE" føder jo! :P
jeg føler veldig godt med deg, og jeg håper det hjelper litt på at du ikke er den eneste! 
<3

Bandages skrev:
Off, jeg kjenner meg veldig godt igjen i hvordan du har det. sitter selv og ser timene snegle seg av sted. og "ALLE" føder jo! :P
jeg føler veldig godt med deg, og jeg håper det hjelper litt på at du ikke er den eneste! 
<3

Det hjelper godt å vite at jeg ikke er den eneste :) Bare 10 dager til termin nå, måtte dagene rase avsted.. Vil så gjerne møte vår lille Eline <3

Spirulina skrev:
Ønsker deg en god søvn i natt!   - klem

Tusen takk for klemmen    Fikk sovet litt, nå tenkte jeg å ta meg en dupp på sofaen, måtte bare opp å få avlevert jenta vår til mommo og bestefar, de skulle på dagstur til sverige i dag..

Bare klag du, det skulle da bare mangle :)

Du får ta kontakt med føden, siden lege din ikke gjør noe. 
Mulig du kan bli satt igang litt før, siden smertene og søvnløsheten er så ille som det er.
Vet om flere som har fått blitt satt igang, i uke 37-38, pga plager :)

Stor trøste klem til deg iallefall :)   Jeg vet så altfor godt hvordan du har det :/

Trøsten er at nå ER du snart ferdig! Skjønner godt at du er frustrert og lei med alle de plagene du har hatt hele veien. Håper jenta de bestemmer seg for å komme snart.

uff.. er ikke godt å høre, blir nok bra når du får ut babyen din :) er ikke kjekt når ting ikke går som man håper.. er jo utrolig slitsom, spesielt når du går og venter i tillegg...

Kjente jeg for ikke så lenge tilbake var selv helt utslitt, gråt for ALT.. nå er jeg så happy, og tror det er kun fordi man kan se en ende.. MAX 3 uker.. så har du baby :) takk gud for at de setter deg i gang 2 uker etter termin :p Viktig å få det ut hvis du er trist eller lei :) mye bedre enn å holde det inne.. <3

Så gode dere er alle sammen klemmer i fleng tilbake alle sammen...

Klagde litt på face en dag, skal si jeg fikk høre det av fetteren min, ble skikkelig lei meg, han hang meg ut på sin egen status, for en kødd, skulle likt å se han gå sånn  i 9 mnd..
Dette skrev jeg:Jeg skrev: er så lei av oppkast og kvalme, formen er helt crap i dag :(

Dette skrev han:

"Formen er usannsynlig god i dag! Å du søde grød, at det går an! Hverken kvalme eller oppkast. Ikke vondt i hverken rygg, bein eller hårrøtter. Tenke seg til, jeg har ikke engang vondt i VILJEN idag!!! Jeg er såååå glad for at formen IKKE er crap idag :)".

Sånn. Blant alle småkleine statusoppdateringer om hvor ILLE man har det (i motsetning til de som virkelig har grunn til klage, men som ikke gjør det på FACEBOOK!), kjente jeg det var på sin plass med en motvekt :p

...or maybe it's just me...?!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Men dagen i dag har vært bedre, vi har hatt barnefri, bare slappet av, sovet 2 ganger på sofaen, ligget 1 time i badekaret, har veldig smerter i bekkenet men godt å få slappet skikkelig av..

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Så gode dere er alle sammen klemmer i fleng tilbake alle sammen...

Klagde litt på face en dag, skal si jeg fikk høre det av fetteren min, ble skikkelig lei meg, han hang meg ut på sin egen status, for en kødd, skulle likt å se han gå sånn  i 9 mnd..
Dette skrev jeg:Jeg skrev: er så lei av oppkast og kvalme, formen er helt crap i dag :(

Dette skrev han:

"Formen er usannsynlig god i dag! Å du søde grød, at det går an! Hverken kvalme eller oppkast. Ikke vondt i hverken rygg, bein eller hårrøtter. Tenke seg til, jeg har ikke engang vondt i VILJEN idag!!! Jeg er såååå glad for at formen IKKE er crap idag :)".

Sånn. Blant alle småkleine statusoppdateringer om hvor ILLE man har det (i motsetning til de som virkelig har grunn til klage, men som ikke gjør det på FACEBOOK!), kjente jeg det var på sin plass med en motvekt :p

...or maybe it's just me...?!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Men dagen i dag har vært bedre, vi har hatt barnefri, bare slappet av, sovet 2 ganger på sofaen, ligget 1 time i badekaret, har veldig smerter i bekkenet men godt å få slappet skikkelig av..

For en tulling! MENN sier nå bare jeg! få, heller ingen, vet hva vi går gjennom. Ja det er fantastisk, men dette tærer selvsagt også på kreftene.
nei vet du hva. Klag i vei kjære deg, du har all grunn til det. Du har LOV! 
og så kan vi kose oss med tanken på at samtlige av oss vil snart en en liten plugg i armene! <3

Uff, da! Høres forferdelig ut! Man vil jo kose seg som gravid, og så kommer det ene etter det andre, så klarer man det ikke! Og det forstår jeg VELDIG godt!! Har heller ikke hatt det beste svangerskapet, men kan ikke klage! Har holdt ut på jobb, men ble 50% sjukmeldt siste mnd.. Men jeg har slitt mest med LITE energi, men der kan jeg jo klare å posjonere ut litt.. men slitsomt det også!! Og ikke orke det man syns man burde! Mulig jeg brukte for mye energi på jobb enn hjemme.. Men NÅ er jeg ute i permisjon i allefall!! :) Håper lille jenta deres kommer snart ut i allefall!! Ikke noe moro å gå å ha vondt!! Og soving om natta skjønner jeg blir vanskelig med bekkenet!! Er jo vanskelig i seg selv med diger mage.. :S
Skal krysse fingrene for at det snart blir din tur!!! :)

Back
Topp