blir såå irritert

Zupermom

Elsker forumet
som dere vet har jeg slitt med hannah ang den hostingen.
på lørdagen ringte jeg til legevakta men de syntes ho virket frisk ellers så de sa jeg trengte ikke komme.
nå de siste dagene syntes jeg den hostinga bare er verre. spesielt om natta. så jeg ringte legen igjen i dag å fikk komme ned. tok bl.prøver av henne å de fant ingen ting. så presterer legen å sier:ho er frisk som en fisk ho![:@]
da ble jeg så forbanna å sa at hun er jo ikke frisk sånn som ho hoster!! nei jeg skjønner ingen ting. hun hoster sånn at hun spyr,tårene triller. jeg får rett å slett vondt inni meg. men er jo glad det ikke er noe alvorlig selvsagt!

ORIGINAL: Curl

tror nok jeg hadde bedt om at en annen lege skulle ha sett på henne, er jo ikke normalt å holde på å hoste på den måten.

ja  jeg har pratet med mannen min om det, men hvis ho hoster så forferdeilg i kveld/natt kjører vi til legevakten.
men må jo være glad det ikke er noe alvorlig...
han spurte til og med om hvem det var verst for meg eller hun[:'(] selfølgelig er det ikke godt å høre/se på men tror ikke ho har det så bra når tårene triller å når ho spyr. følte meg rett og slett dum[:(]

Huff då[&:] stakkar liten[&o] Nathalie hoster litt om natten og,men aldri om dagen-og aldri så masse at hun spyr.Det kan jo ikkje være normalt at det skal være sånn,ogg hun er no iallefall ikkje frisk som en fisk. Irriterende når dei ikkje tar deg alvorlig[:@]

stakkars[:(]
håper du får noen til å ta tak i det.
fælt å ha det sånn.

Back
Topp