Blir såååå skuffa...

sånja

Gift med forumet
Om jeg ikke får den fancy fødestua denne gangen...

Her er det kun 2 fødestuer og det var selvfølgelig ei som sneik seg foran meg på den store fødestua.. Der er det badekar og dobbelseng, mens den lille kun har sykeseng og en stressless stol til pappan...[>:]

Åååhhhhhhh - jeg skal krysse alt for at du får den med badekar!! Anbefaler virkelig å føde i vann altså [:D][:D][:D]

Skal krysse fingrene for deg! Skjønner du vil ha den, ja[;)]

Selv skal jeg holde meg laaaaangt unna det grusomme badekaret neste gang, men for all del... Kanskje du liker det[:)]

Hadde jo en fin fødsel forrige gang, men det badekaret hadde gjort seg tror jeg. [;)]
Og det hadde vært såå kos å få ligge sammen i dobbelsengen med snuppa etterpå...[:)]

ORIGINAL: sånja

Hadde jo en fin fødsel forrige gang, men det badekaret hadde gjort seg tror jeg. [;)]
Og det hadde vært såå kos å få ligge sammen i dobbelsengen med snuppa etterpå...[:)]

Ser den, synest også det virker koselig, men ikke la det ødelegge for en positiv fødselsopplevelse [:)]

...jeg var så skuffa over hjemmefødsel sist, og med hormoner som jo ikke er lette å styre, så var jeg på gråten bare jeg tenkte på fødselen som ikke ble som jeg håpte på... Søt jordmor forstod greia uten at jeg egentlig sa så mye (tror jeg [8|] [8D]), og fikk snudd tankene når jeg var på fødselssamtale uken etter.. Men det ødela litt av gleden ved opplevelsen de første dagene faktisk, så tullete det enn er.. Irriterer meg litt over følelsene mine der og da den dag i dag. Unødvendig å henge seg opp i sånt, ettersom det er vanskelig å bestemme over hva som skal skje, hvor og hvordan på forhånd tenker jeg..

Ikke som kritikk altså. Tvert i mot, bare velmenende [:)]

For å si det sånn;

Jeg har født på ei "fancy" og ei fødestue uten noen ting... Det var i grunn samma faen når ungen skulle ut[8D]

Nei, dere har rett.. Det har nok ikke noe å si til syvende og sist..

Tipper mammamø føder nestemann på do eller i søvne..[8D] Hehe..
Men skjønner deg godt, Mammamø. Men så heldig du er, alt gikk jo bra!!![:)]

Merkelig mammamø, for jeg tenker ang din fødsel at du var kjempeheldig som fikk en så spesiell fødsel og at alt gikk bra var jo fantastisk!!!! Tenker at jeg i din situasjon hadde kost meg ekstra mye i den første barselstiden i stedet for å "deppe"..... Men man er jo sååå forskjellig, men jeg ble litt "paff" nå[;)]

badekar er oppskrytt....

badekar var redningen min, fikk endelig sove litt igjen[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

badekar er oppskrytt....

Nei da!! Klarte det IKKE første gangen, da var jeg bare sinna av det og ville bare ut!! [;)]
Denne gangen var det gull verdt og jeg kunne ikke tenkt meg det noe annerledels! Igjen vettu har jeg en veldig tro på at innstilling har veeeldig mye å si (så får folk bare knerte meg ned en etter en!!).. og denne gangen SKULLE jeg føde i badekar, sånn var det bare! Og som sagt, denne gangen var det gull ....[:)] Skal jo sies at jeg hadde bedre pauser denne gangen, slik at jeg fikk slappa godt av mellom riene...

Men men, jeg får vel godta at alle er forskjellige [8D]

Prøv å gi meg et rom uten anledning til all verdens teknologi så blir jeg skuffa!

Her skal alt være mulig!! [8D]

Får håpe du får det rommet, for da har du opplevd begge deler! Uansett hva det blir, så blir nok fødselen bra allikevel, og det viktigste er jo faktisk at du får den lille i armene dine etterpå <3 Heldige du!

Jeg satt forresten i badekar under Torje sin fødsel, og det var deilig, men da han skulle ut gikk jeg over til en sykeseng, og jeg er overlykkelig for at jeg fødte i akkurat den senga hvor jeg hadde håndtak på hver side. Hadde jeg liggi i en dobbeltseng kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skulle pressa meg gjennom riene uten å ha noe å holde meg i.

krysser fingrene for at du er kjappest denne gangen[:D]

Back
Topp