Blir ruger i morgen

twinanne

Forumet er livet
Da har jeg ringt og det ble som jeg hadde regnet med at det var 3 av 5 som ble befruktet, størrelsen på foliklene har mye å si, de to som var på ca. 15-16 mm på uttaksdagen ble ikke befruktet (de var 12mm dagen før el sprøyta).

Det betyr at det blir 2 inn i morgen, den 3. tror jeg de var litt mer usikker på om tåler frys men det er altfor tidlig å si noe om dette enda. Det får jeg vel greie på i morgen. Men jeg tar iallefall de 2 beste inn, satser mer på dette en å få et på frys.

Ja ja, det er ikke mange egg i omløp men jeg har en viss anelse om at alle som er av bra kvalitet blir bedfruktet, godt er det, så de foliklene  som er 17-24 mm går det greit med. De som ble befruktet nå må vel være 24 mm, og 2x 18-20mm. Hm...tror dere jeg er detaljorientert, eller detalj frik - det kan sannelig høres slik ut. Men da får jeg iallefall ingen falske forhåpninger når det var 5 egg ut og jeg hviste at de to minste var på kanten. Da slipper jeg iallefall å bli skuffa[8|]

Det var ikke vanskelig for meg å få lov til å sette inn 2da, jeg er jo såååååå gaaaamel jeg da.

Men man får tilbud om 2 når man er 35 år og eldre, eller dersom man har et par mislykket forsøk tidligere. Eller de kan sette inn 2 dersom det ene eller begge eggene er av dårlig kvalitet tror jeg.
Men det er noen på private klinikker som det er lettere å få satt inn to en i det offentlige.
Kvinnene blir vurdert etter diverse kriterier for om de for lov til å sette inn et eller to.

ORIGINAL: livslyst

ORIGINAL: twinanne

Det var ikke vanskelig for meg å få lov til å sette inn 2da, jeg er jo såååååå gaaaamel jeg da.

Men man får tilbud om 2 når man er 35 år og eldre, eller dersom man har et par mislykket forsøk tidligere. Eller de kan sette inn 2 dersom det ene eller begge eggene er av dårlig kvalitet tror jeg.
Men det er noen på private klinikker som det er lettere å få satt inn to en i det offentlige.
Kvinnene blir vurdert etter diverse kriterier for om de for lov til å sette inn et eller to.

Å du er vel ikke eldre enn du føler deg.. Og det virker ikke som du føler deg så veldig gammel. Er ikke såå langt etter jeg heller da. 36 - da får jeg sikker to egg inn jeg å.[:D]
Masse lykke til i morra!!!!!!!!!

Jeg er bare 20 år jeg med litt mer tyngde enn de fleste tyveåringer, he he....
Da får du inn 2 dersom du vil[:D]

Jeg er bare 33, men jeg har jo 3 mislykkete innsettinger fra før. Kan jeg kanskje få to da? Har på følelsen av at de er streng med sånt på KK.

Lykke til med rugingen forresten. Masse positive tanker til deg [:)]

ORIGINAL: pikolino

Jeg er bare 33, men jeg har jo 3 mislykkete innsettinger fra før. Kan jeg kanskje få to da? Har på følelsen av at de er streng med sånt på KK.

Lykke til med rugingen forresten. Masse positive tanker til deg [:)]

Helt teoretisk så kan du få 2 inn nå, men du må nok spørre selv tenker jeg. Du er jo ikke i 20 åra da, næmer deg 35 år. Det er jo bevist at fruktbarheten ofte synker ved fylte 30 år også.

Men når de snakker om insettninger så gjelder dette fra ferske forsøk og ikke fryseforsøk, nå ble jeg litt usikker på hva spørsmålet ditt var; dersom det er 3 IVF/ICSI så ja, dersom 1 IVF/ICSI og resten frys svar nei.

Så spennande! Tenk i måro ruge du på to egg[:)]

Om to veker har me begge positiv test[;)]

ORIGINAL: smygel 78

[:)]lykke lykke til twianne[:)]

Da blir det kansje to på deg og da [:D][:D]

Smygel og Bobbo det blir to inn i morgen, det er det eneste jeg hvet, men hvordan det går med 3. egget hvet jeg ikke - dersom  heldig et på frys.

Hege det håper jeg på også - tvillinger[8D] Men nå er det sprøytestart for deg i morgen, påtide at det blir litt stikking her også, og det kommer flere rugere igang når jeg er ferdig med mine 2 uker.

Vestlandsjento da er jeg snart venter som deg, det er godt vi har hverandre de 2 ukene er lange de, snart nærmer du deg dagene hvor festingen kan skje, holder tomlene for deg jeg at alt har gått etter planen og det er 1-2 befruktede egg du har i magen nå. Tenk så fint det hadde vært om du slapp hele den prosessen med IVF da.

Det er jo noen rugere til - hvor er dere?

Lykke til med innsetting og ruging fra imorgen! Blir spennende å følge deg fremover [:)]

babyT takk skal du ha, skal bli godt å få et par gullegg på plass der de hører hjemme.
Ser fremimot at du skal få oppleve det samme, men først blir det sprøytestart for deg da, lykke til - det er alltid den første gangen som e mest spennendes på godt og vondt.

Nå for jeg vel se å legge meg litt snart, er så trøtt, gjesp... det kommer av at jeg har litt magesmerter og at jeg ikke har tatt paraset som jeg fikk beskjed om at jeg kan ta, men har ikke lyst på så mye kjemsike stoffer i magen jeg, det er ikke værre en at det går greit dersom jeg sløver litt, det er jo derfor jeg er sykemeldt i dag også. så da er jo det tillatt!!

2 egg er det eneste som trengs det når vi snakker gullegg[:D] Dette skal gå bra og snart skal du ha twianne babymage med 2 stk inni [:)] Krysser fingrene for det!![;)]

ååå så flott da twinnanne , krysser fingrene for at du snart er gravid med tvillinger[:D] masse lykke til

ORIGINAL: snuppis30

Masse lykke til og håper at du blir gravid snart

Back
Topp