Blir puppene små igjen?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Hadde 80B i bhstørrelse før. Nå har jeg gått opp noen størrelser. De gamle bhene ramler puppene formelig ut av. Dette er mitt første barn, og ingen melk i sikte.

Ryddet litt i undertøysskuffen istad og begynte å lure på om puppene kom til å passe 80B igjen eller om jeg bare kan kaste bhene jeg brukte før graviditeten..?

Jeg har fremdeles mine 75B, alltid gått tilbake til den størrelsen.

Tja, vanskelig å si.

Jeg tok vare på mine, og de fleste av dem kunne jeg bruke etter forrige svangerskap. De satt kanskje ikke like bra på som tidligere men :P Puppene endrer jo gjerne litt fasong også, så det kan være derfor.

Spar på dem du, og prøv dem etter fødsel. :) kan gå begge veier!

Sist gikk jeg opp 3 str ca og gikk ned bare en ;) heldigvis tenker jeg ellers hadde det vært slappe greier det som var igjen... Og jeg ammet minimalt tør nesten ikke tenke på hvordan de blir nå om keg får til ammingen :p

Mine gikk tilbake til slik som de var før jeg fikk barn :) så jeg ville spart på de :)

Mine gikk tilbake til dem str de var før jeg ble gravid sist, bare slappere:p brystvortene forble større da hehe

Mine gikk tilbake til samme str som før. Bare mye slappere, så jeg kunne gå ned en bh str etter jeg sluttet å amme :p

Kan man fortsatt bruke pushup etter man har ammet eller blir de bare "liggende og skvælpe" oppi bhen? :P
Har et bilde i hodet om at pupper som har ammet blir helt slappe og hengete :P

Kan man fortsatt bruke pushup etter man har ammet eller blir de bare "liggende og skvælpe" oppi bhen? :p
Har et bilde i hodet om at pupper som har ammet blir helt slappe og hengete :p

Ehm, jeg er nesten avhengig av litt "pump" jeg altså :P
Har kanskje 1 eller 2 vanlige, og 4-5 push-ups...samt 2 bombshells fra VS :P

Jeg gikk ned en str :rolleyes: fra A til AA etter amming. Det er trist :rolleyes: men med ammepuppa kom jeg helt opp i C-cup så var rimelig fornøyd en periode! :P

Har gått tilbake til 70 DD/E de andre gangene, gjør sikkert det denne gangen og. Blir jeg ordentlig slank så går jeg ned til 65/70 C/D

Puppene blir normal når man slutter å amme og mulig litt mindre fyldig... Dessverre:confused: hvertfall her!:p Gruer meg til å se etter amming av 3, har ikke så store pupper å d er jeg veldig glad for :p nyter de fyldige jeg har nå:wacky:

Puppene blir ikke som de en gang var. Mine ble lange og slappe :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine har blitt større for hvert svangerskap. Ja, de blir jo mindre igjen, men gått opp en størrelse per svangerskap. Nå bruker jeg 70H. Det er grusomt! Jeg GLEDER meg til å ta brystreduksjon/løft når ammeperioden med nr 3 er over. Det er noe jeg har gledet meg til i 3,5 år nå!!! :D

Back
Topp