Blir puppene slik for alltid?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Da jeg ble gravid gikk jeg opp én BH-str. Nå er vesla 9 uker, og brystene har ikke blitt noe større.
Jeg bruker kun amme-BH eller ammetopp, men er veldig spent på om jeg kan bruke de vanlige BH-ene mine når jenta vår ikke lenger får morsmelk.
Hvordan ble puppene dine da du var ferdig med ammingen?

Brukte de samme bh-ene som da jeg var gravid med eldste. Altså litt mindre enn da jeg ammet, men større enn før jeg ble gravid.

Med yngste måtte jeg kjøpe nye bh-er. Nå har jeg sluttet å amme og de ser ut til å fortsette å passe. Men puppene har blitt mindre nå når melka er borte.

Bruker en str. større enn før jeg ble gravid, men det er bare pga mer hud..
Puppene kan forandre seg masse i løpet av ammingen, og masse etterpå.

I begge svangerskapene mine endret ikke puppene mine seg noe nevneverdig, så jeg kunne fint bruke de vanlige bhene mine.
Etter fødsel så vokste de litt over 1 størrelse.
Etter jeg slutta med å amme førstemann, så ble de kanskje bittelitt mindre enn det de hadde vært før svangerskapet.
Håper ikke det samme skjer denne gangen, synes jeg har så små pupper fra før av :p

Mine ble helt som før sist til tross for vektoppgang. Denne gangen har jeg gått opp enda mer men seks mnd etter fødsel er puppene stort sett samme str som før. Men tenker de begynner å henge litt uansett snart pga alder:p må sikkert opp i bhstr pga vekten/omkretsen. Nå bruker jeg bare myke ammebher.

Jeg gikk opp flere størrelser da jeg var gravid med jenta mi. Klarte ikke å komme helt ned i ønsket størrelse før jeg ble gravid igjen. Men jeg måtte likevel kjøpe nye bher pga endret fasong.
Håper jeg krymper litt mer når ammingen er ferdig.

Her var jeg en A før første svangerskap, B i svangerskapet og C under amming (ammet i 1,5 år) Etter dette ble de en flott B:)
Nå har de gått fra B til en stor C i svangerskapet (snart 21 uker på vei) er veldig spent på ammepuppene og hvordan de blir etterpå denne gangen;)

Back
Topp