Blir plutselig kvalm og spyr

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Uten forvarsel!

Det skjedde for ti minutter siden, klarte å ikke treffe sofaen.. Magen ga seg ikke før alt jeg har spist i dag var kommet opp :-/ vrenger seg og vrenger seg i lang tid.

Fjerde gangen det skjer på to uker.

Andre som opplever det samme?

Oppkast er virkelig noe av det verste jeg veit

Det skjer med meg også av og til. Men det er som oftest på morgenen eller sent på kvelden.

Synes det er så rart at det skjer nå seint i graviditeten :-o

Kastet opp for første gang i svangerskapet for to dager siden..

Sent from my iPad using BV Forum

Kvalmen kan godt finne på å komme tilbake når babyen har store vekstperioder sies det.

Jeg har merket det jeg og, men har bank i bordet ikke kastet opp på lenge.
Jeg blir kvalm og trøtt.

Kvalmen kan godt finne på å komme tilbake når babyen har store vekstperioder sies det.

Jeg har merket det jeg og, men har bank i bordet ikke kastet opp på lenge.
Jeg blir kvalm og trøtt.

Interessant det med vekstperioder, det visste jeg ikke :) Men blir bekymra for at hun ikke får i seg nok energi når jeg knapt får i meg noe og ikke legger på meg et gram :-/

Interessant det med vekstperioder, det visste jeg ikke :) Men blir bekymra for at hun ikke får i seg nok energi når jeg knapt får i meg noe og ikke legger på meg et gram :-/

Jeg legger heller ikke på meg no særlig (enda) men lille er god og rund likevel. (vi fikk estimert vekt på 3D ul)
De tar hva de trenger om alt fungerer normalt. Det er din helse det går utover og derav spyingen tror jeg.
Kroppen er tross alt på høygir og hadde du ikke vært gravid og bestemt deg for å løpe to marathon samme dag hadde du sikkert spydd da og når du kom over målstreken. Til sammenligning.

Bare pass godt på tenner og sånn nå. Kalcium er viktig og forsøk å få ned mat med høyt innehold av vitaminer (ikke så mye A vitamin)
Når jeg blir uggen er frukt og da helst litt syrlige frukter det eneste jeg klarer å holde nede.

God bedring <3

Har skjedd en del ganger med meg. Nå i senere tid og tidligere i svskapet...

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Nå kom hele frokosten i retur. Det kan ikke fortsette sånn her :P får jo ikke i meg noe :-o

Uff høres ikke godt ut;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp