Blir plutselig helt utmattet.

Znart-mamma

Flørter med forumet
Er det flere som helt plutselig blir dødssliten og helt utmattet. Dette varer kanskje bare i 1-5min av gangen, både når jeg er aktiv og når jeg sitter. Blir veldig fort sliten generelt så tre fire sånn runder så er jeg passe kjørt og bør helst legge meg nedpå i en god time..
Lurer på om det kan være babyen som sparker inn mot ryggen og treffer noen nerver, eller om det kan være blodfall eller evt. Kynnere? Er ikke spesielt stram i magen når det skjer og tror egentlig ikke jeg har hat kynnere ennå. Er i uke 30+6 nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får innimellom blodtrykksfall når jeg sitter eller står i ro. De blir jeg slapp og svimmel og har mest lyst å legge meg ned og sove...

Men kan også "få det" bare sånn generelt. I dag skulle jeg slappe av med ei bok på verandaen etter å ha hjulpet mamma med noe i et par timer. Endte opp med å sove 2 timer på verandaen! :P

Jeg blir akutt sliten, etter 30 min med husarbeid må jeg sette/legge meg ned litt, så kan jeg fortsette igjen etterpå.. Kan ha noe med varmen som har vært også :p

Varmen hjelper selfølgelig ikke, men det trenger ikke være varmt når jeg blir utslått..

Jeg får innimellom blodtrykksfall når jeg sitter eller står i ro. De blir jeg slapp og svimmel og har mest lyst å legge meg ned og sove...

Men kan også "få det" bare sånn generelt. I dag skulle jeg slappe av med ei bok på verandaen etter å ha hjulpet mamma med noe i et par timer. Endte opp med å sove 2 timer på verandaen! :P

2timers lurer har blit min religion:-) ha ha

Høres ut som blodtrykksfall siden det bare varer i noen minutter. Jeg kan og bli veldig fort sliten og utmattet. Føler jeg sover mye om dagen, og hvis jeg er aktiv blir jeg veldig fort sliten. Tror det er helt normalt :)

Får også sånne totalt utmattet-anfall. Sover flere ganger om dagen, og takler ikke de store fysiske anstrengelsene. :P
Så har jeg et bekken som lever sitt eget liv...og ikke på en positiv måte.

Har også problemer med bekkenet siden uke 16... Går litt opp og ned, men har heldigvis sluppet unna rullestol! :-/

Back
Topp