Blir plutselig dårlig i magen..

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Er det vanlig å få en følelse av å plutselig bli dårlig i magen? Jeg har noen matallergi er, men det har jeg hatt en stund så det holder jeg meg unna. Men etter jeg har spist og eller får ejg plutselig en følelse av å bli dårlig i magen også forsvinner det igjen. Varer kanskje 15-25 sekunder.

Samme her. Føler meg oppblåst, norn ganger litt forstoppet, og andre ganger litt løs i magen. Har lest det lett blir til at kroppen forsømmer forsøyelsen litt nå, at blodet helst går til livmoren :p

Ubehagelig å ha det slik. Blir kvalm av det når jeg vanligvis ikke er kvalm. Og sliter med å spise når det holder på:-/

Løper mye på do!

Får ikke trangen for å gå på do. Men en del vondt i magen bølger.

Jeg har irritabel tarm og kjenner at det er noen hormoner som trigger litt ekstra for tiden, i begge retninger (både hardt og fart :P)

Jeg har irritabel tarm og kjenner at det er noen hormoner som trigger litt ekstra for tiden, i begge retninger (både hardt og fart :p)
Samme her og det er nyttesløst å spise riktig, men det var jeg heldigvis forberedt på (selv om jeg hadde håpet jeg var en av de som plutselig kunne spise alt hehe)

Jeg har irritabel tarm og kjenner at det er noen hormoner som trigger litt ekstra for tiden, i begge retninger (både hardt og fart :p)

Har ikke fått diagnosen, men har en del av symptomene. Så prøver å leve på lowfood map. Har ingen problemer med melk da, men mannen er laktoseintolerant så her er det laktosefritt.
Men spiser kun spelt f.eks. Holder emg vekke fra for mye fiber, løk osv...

Back
Topp