mrria
August 2012 <3 August 2014 <3
Haha, det er sikkert og visst! Jeg kan se inn i kjøkkenet til naboen hvis jeg gidderHa ha ha. Begrepet nabo er litt utvidet når en bor litt mer landlig skjønner jeg.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er sikkert og visst! Jeg kan se inn i kjøkkenet til naboen hvis jeg gidderHa ha ha. Begrepet nabo er litt utvidet når en bor litt mer landlig skjønner jeg.![]()
Tror vi falt litt bak i går, så det et supert om du er her i kveld!Nå blir det ikke noe mer nabo før på onsdagen, så ikveld er jeg deres.
Ja, det kalles å ta ein for lagetTror vi falt litt bak i går, så det et supert om du er her i kveld!![]()
Tror vi falt litt bak i går, så det et supert om du er her i kveld!![]()
Ja, det kalles å ta ein for laget![]()
Det liker vi å høre!Har varslet eksen og naboen om at jeg blir her i kveld![]()
Det liker vi å høre!![]()
Bra bodilmora. Er surt hvis vi ikke vinner nå altsåMå virkelig forsøke å holde tritt med dere.
Hahah
Bra bodilmora. Er surt hvis vi ikke vinner nå altså
h
Bra bodilmora. Er surt hvis vi ikke vinner nå altså
Hadde bare håpet på en oppdatering i dag!,skal gjøre mitt beste, også får dere heller varsle meg hvis dere vil jeg skal trekke meg.
Hadde bare håpet på en oppdatering i dag!,
Du kanskje?Kan vel fortsatt komme? Noen som ser seg kallet til å sende henne en pm å be om en kanskje?
Du kanskje?Haha. Jeg orker ikke!
Flottehm eh ja, kan se på det når jeg er ferdig å henge opp klærne
Går nok bra skal du seHahadå hadde eg faktisk blitt litt sur, hehe
![]()
Det gjorde vi!kos dere![]()