Blir pappaen med på kontroller?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Min har vært med på to TUL, skal være med på den neste oul når vi kommer så langt. Hittil har jeg gått alene til jordmor, men på kontrollen i uke 24 ville jordmor at jeg skulle ta med meg sambo [emoji4]

Han blir med på alle UL, og de kontrollene han kan. Samme sist. Er jo ikke bare jeg som venter barn, så det er like spennende for han [emoji7]

Han skal være med på oul og en jordmortime der vi skal snakke om fødsel. Hadde en ganske lang og tøff fødsel forige gang som ente i akutt ks. Så med tanken på at jeg er ganske nervøs for neste fødsel så ville han bli med på denne samtalen :)

Mannen har vært med på 1 ultralyd, og skal bli med på tul nr 4 denne uken og første svangerskapskontroll [emoji4] mannen pendler og jobber i en annen kommune så hvis timen er midt på dagen blir det vanskelig for han å bli med, men han er med på det han har mulighet til[emoji173]

Blir med på ultralyder og kanskje en kontroll eller to [emoji4]

Nope... her jobber han. Men regner med at han blir med på ordinær ultralyd. Jeg synes det er godt å snakke med jordmor alene uten han :joyful: han bryr seg ikke nevneverdig og synes en del ting er ganske ekkelt. Men han bryr seg veldig om barna våre da. Han er verdens beste pappa. Men graviditeten må jeg fikse selv :happy: kunne nesten født uten han også. Hatt to fødsler der han ikke har vært nevneverdig engasjert fordi jeg tror han synes at det er fælt at jeg har så vondt. Ikke vet han hva han skal gjøre heller bortsett fra å stille opp med cola og kjeks! Og mat etterpå. Utrolig fæl sykehusmat :dead:

Back
Topp