Blir pappaen med på kontroller?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Har han vært med på noen ennå (dere som har hatt tidlig ultralyd og lignende)? Er planen at han skal være med på noen av de? :)

Min mann pleier ikke være på kontroller annet enn tul i uke 12 og oul.

Her er han med på UL'ene, men ingenting annet...det er jo ikke noe spennende som skjer for ham uansett.. :P

Han har ikke vært med, litt dumt siden jeg ble overrasket med UL på begge kontrollene. Han skal være med på anatomy ultrasound om et par måneder.

Her har han vært med på tul, men ser ingen grunn til at han skal være med på kontrollene hos jordmor riktig enda. Hvis han får skikkelig lyst etterhvert får han vel være med, men tror hverken han eller jeg ser grunnen til det.

Her har han vært med på alle kontroller, bortsett fra 1. Legetime, men TUL, jordmortime har han vært med på :-)
Han blir med på jordmortimene og OUL :-)

Han var med på UL, i uke 11+1, og blir med på den vanlige UL rundt uke 18. Bortsett fra det drar jeg alene, ikke så mye spennende for han [emoji1]

Han blir med på alt så lenge han kan (greit med fleksibilitet på jobben, så er som regel ikke et problem). Syns det er greit at han er med og kan stille spørsmål om han lurer på eller som jeg har glemt, og få med seg ting jeg kanskje ikke får med meg. Mulig dette er fordi det er første gang, og vi begge har lyst at begge skal delta.

Min er med på alt. Synes det er veldig greit, jeg synes det er vanskelig å huske alt - så å gjenfortelle blir ikke like bra som om han er med.

Med på ul'ene og var med på venterommet til jordmor :P

Han vil være med hele tiden! Måtte diskutere lenge for å få lov å dra på første kontroll alene. Hehe. Ser ikke helt hva han skal dere å gjøre når jeg skal bli målt å veid!:/ og ellers bare blodprøver

Han blir med på alt så lenge han kan (greit med fleksibilitet på jobben, så er som regel ikke et problem). Syns det er greit at han er med og kan stille spørsmål om han lurer på eller som jeg har glemt, og få med seg ting jeg kanskje ikke får med meg. Mulig dette er fordi det er første gang, og vi begge har lyst at begge skal delta.
Vi tenker det samme så han blir med på den han kan :-) godt å ha et par ekstra ører også når gravidhjernen ikke klarer å huske alt som blir sagt :p

Haha... Jeg spurte om han ville være med på iv ul i uke 8 og fikk beskjed om ikke å spørre om sånne ekle ting...:p

Kontrollene får jeg gå selv, mens han er med på ul (utvendige)! Nå var også storebror med!
Jeg synes det er helt greit! Skulle jeg ha behov for noe mer fremover vet jeg han stiller opp vist jeg ber ham om det!

Her blir han med på tul i uke 12 og oul :)

Han har vært med på ultralyd, kun på ultralyd sist graviditet også. Går alene til lege /jordmor.

Har ikke vert med på kontroller tidligere. Men på ul selvsagt.

Han skal være med på neste time hos jordmor, hvor vi får høre hjertelyden for første gang. Og selvsagt på UL. Ellers blir han med når det passer sånn. Koselig at han får ta del i det, siden det er første gang for han

Han er med på alle..... han kjører jo meg.
Men jordmor har sagt at på en kontroll må jeg gå alene fordi de vil snakke alene med meg.

Back
Topp