Blir nytt familiemedlem i neste uke

Olive76

Forumet er livet
Og det blir ikke babyen i magen (eller det vet vi jo ikke), men i første omgang ny (brukt) bil. Ordnet seg så jeg fikk fatt i en Touran med sju seter. Blir bra. Akkurat det vi trenger.

Så nå har jeg litt forskjellig ønsker:

Jeg ønsker IKKE at føde før meg og mannen har hentet bilen i Trondheim (med påfølgende middag og IKEA-tur for bare oss to, mens Mormor tar seg av ungene).

Og ettersom det går vannkopper i barnehagen vil jeg gjerne at de går i utbrudd hos Malte torsdag kveld denne uke. Så passer det fint med at han er ferdig når ny-bilen er på plass og jeg har tid til å føde. Synes det blir synd hvis han skal ha de sånn at jeg må holde ham unna ny-babyen.

Håper jeg kan få innvilget denne søknad!

vel, du har vel en god tone med sjefen din, så du bør få innvilget søknaden din skulle jeg tro. Gratulerer med nytt familiemedlem da, håper dere blir fornøyd!

Så deilig med ny bil! Og en med masse plass også da..[:D]

Får håpe du får søknaden din innfridd..[;)]

Gratulerer med ny bil deilig med bedre plass når man skal ha med vogn og 3 seter tar sin plass også.
Krysser fingrer for søknaden din blir godkjent.

ORIGINAL: lenemor

vel, du har vel en god tone med sjefen din, så du bør få innvilget søknaden din skulle jeg tro. Gratulerer med nytt familiemedlem da, håper dere blir fornøyd!

Hehe fine Lenemor!!

Håper du får alle dine ønsker innvilget Olive!! Og Gratla med "ny" bil![:D]

Back
Topp