Blir nok overtid...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Var til akupunktur igjen i dag og da fikk jeg forklaring på hva hun mente med å "ikke nå fram" da hun sjekket meg på fredag. Hun rakk ikke fram til å kjenne på livmortappen fordi den lå langt bak. Altså helt umoden :(

Så da blir det vel overtid da, når jeg er helt umoden ved 39 uker? Eller kan ting plutselig skje fort?

Det kan plutselig skje fort! Jeg husker jeg tippet du skulle føde i uke 38. Kjedelig å vente uten at man ser noen tegn, men plutselig så kommer baby. Er vel bedre å gå på overtid enn å få sf og få prematur baby? Det er ikke lenge igjen, men helt klart kjipt å lure på om det er i dag det skjer også står man opp like gravid dagen etter :p Hva sier akupunktøren din? Hjelper ikke modningsakupunkturen?

Huff, så kjedelig :( Men babyen kommer når den er klar det er sikkert og vist :)

Det kan plutselig skje fort! Jeg husker jeg tippet du skulle føde i uke 38. Kjedelig å vente uten at man ser noen tegn, men plutselig så kommer baby. Er vel bedre å gå på overtid enn å få sf og få prematur baby? Det er ikke lenge igjen, men helt klart kjipt å lure på om det er i dag det skjer også står man opp like gravid dagen etter :p Hva sier akupunktøren din? Hjelper ikke modningsakupunkturen?
Ja jeg er veldig glad for at jeg faktisk får gå så langt mot sf og prematur! Helt klart! Tror ventetiden er litt lang fordi vi har sett for oss store sjanser for at hun kommer tidlig, både pga mulig sf og pga modning sist. Hadde sett for meg at jeg fødte tidligere siden jeg var så tidlig moden sist, til tross for å være førstegangs. Men baby var jo 3,4 når jeg var moden sist, og baby i magen (hvis de ikke tar feil) veier jo ikke dette før til fredag. Så sånn sett kanskje ikke noe senere ute med å modnes denne gangen mtp babys utvikling istedenfor antall uker :)

Hun sjekket meg først og satte nåler etterpå på fredag. Nå satte hun bare nåler. Skal sjekkes igjen på torsdag og få nåler igjen. Da vet ikke om de hjelper før på torsdag. Jeg responderer veldig bra sier hun. Og jeg merker jo at de gjør noe med kroppen. Da hun setter i punktet for modning så kjente jeg det i livmoren. Hun satte også avslappende og jeg osv jo som en Stein den natta. Og så satte hun for smertelindring og bekkenløsningen er uten tvil bedre - jeg klarte jo tom å lage snøhule i går :)

Vi får krysse fingrene for at det skjer noe i løpet av neste uke. Hvert fall at baby kommer selv så du slipper å bli satt i gang. Jeg har hatt 5 behandlinger med akupunktur, men kan ikke denne uken da lille har omgangssyken. Skal sjekkes til uken og er spent på om jeg er noe moden. Sist var jeg helt umoden på overtid :p

Kanskje noe som skjer? Lille prinsesse meldt sin ankomst?

Måååå jo ha skjedd noe her? Mrs.Lutz er jo omtrent den mest aktive her inne! Spent på oppdatering! Også håper jeg du har fått oppleve en normal fødsel uten sf og de tingene :) sender deg mange gode tanker!

Måååå jo ha skjedd noe her? Mrs.Lutz er jo omtrent den mest aktive her inne! Spent på oppdatering! Også håper jeg du har fått oppleve en normal fødsel uten sf og de tingene :) sender deg mange gode tanker!
Ja, merker det er kjemperolig her inne uten henne:P
Spent på oppdatering!

Nå er jeg veldig spent altså! Håper alt gikk supert! :D

Hahaha, morsomt med de siste innleggene her. Håper alt er bra :)

Var det alt du hadde å si etter å ha satt himmel og jord på vent?:p
Lol ja virkeligheten trengte meg litt, så rakk bare oppdatering på skjult.

Lille jenta vår kom til verden onsdag femte februar kl 04:25. Så ja dere hadde rett til mistanke om at noe hadde skjedd :) Vannet gikk 03:30 natt til tirsdag, var vel stille etter mandags kveld fra meg ja. Kommer nok sterkere tilbake igjen her inne. Koselig at dere tenker på meg da :)

Back
Topp