Blir nok ikke noe tur på oss..*OPPDATERT*

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Fikk melding rundt 21.30 igår og da ble ho operert, ho hadde fått nesten hele øret rivd av[:(] men det er sydd på nå og de mener det skal gå bra [:)] bittet i rumpa var rundt 10 cm dypt[:o] og ho må ha et dren der..de må bli på sykehuset noen dager[&o]

Har planer om å sende en liten pakke med div til snuppa, noen tips til en jente på 8? [:)]

_________________________________________________________________________________________

Jeg og ungene skal egentlig besøke venninna mi og ungene hennes i Telemark i morra, men istad ble eldste jenta hennes bitt av en hund [&o] vet ikke helt åssen det går, ho skal inn og operere øret nå hvertfall[&o] syns så synd på ho og håper det går bra, snuppa er bare 8 år og trenger mamman sin og familien rundt seg så vi blir nok her hjemme..

Jeg får prøve å finne på noe for å underholde unga denne uka, blir en lang uke om det blir så dårlig vær de har meldt..kommer til å bli deilig med skole og bhg til uka igjen[8D][:)]

Huff, stakkar [&:]
Håper dere finner på noe annet koselig i påskeferien da![:)]

Uff, så kjedelig. Håper virkelig det går bra med datteren til venninnen din, ikke barebare å bli bitt av en hund stakkar [&:]

Stakkar lita da.[:(]

ORIGINAL: CogJ

åneeei, stakkars lille [&o] Håper ikke hun blir redd hunder av den grunn!
håper operasjonen går bra!! [:)]

Du finner nok på noe[:)] hehe..

Ho er født og oppvokst med hund og de skal få en valp nå i mai så håper indelig ikke det[&o] bare det går bra med øret og andre steder ho ble bitt stakars[&o]

det var bra.. Godt å begynne med valp hvertfall.. Jeg ble bitt da jeg var 8 år.. Tok heldigvis ikke skrekken for den hunden var hjerneskadet og ble skutt like etter.. 

Godt du ikke ble redd da, har hørt om så mange som er livredd hund etter en dårlig opplevelse og det er jo synd..

Tror alle i familien dems har hund så det går nok bra[:)] det var en rotweiler som bet ho, ganske stor og sterk hund [&o] hva som skjer med hunden vet jeg ikke..

oj, rotweiler[8|][8|] De skal jo være så barnevennlig[8|] Stakkars lille jenten[&o][&o]

Håper ikke den hunden får leve.. Stygt å si det, men den hunden kan aldri være sammen med barn, er farlig å gå tur med osv..

Jeg gjorde ingenting med hunden som angrep meg.. Eieren mener jeg trakket på den men det er BS[:'(] hehe

Vet ikke noe om historien rundt det her, så vidt jeg vet er det en hund hun kjenner godt fra før av[&o]
En så stor hund mener jeg det skal mye til å få til å bite om man skulle være uheldig å tråkke på den f.eks..ho ble vist bitt 3 steder.. Skulle tro den blir avlivet ja, en hund som biter så man må opereres har vel ikke så mye her å gjøre nei..!

Om hun ble bitt på 3 plasser så hørtes det ikke ut som bare et glefs for å skremme heller.. Hunden min KAN bite om vi tar hardt i henne feks, for å forsvare seg, men ALDRI for å bite, kun fordi det er en refleks. Hun biter heller aldri slik at hun lukker igjen kjefen, glefser kun fordi hun blir redd og for å forsvare seg..

Trist [:o] Håper det går bra med jenta!!

huff, det hørtes virkelig ikke noe bra ut! da trenger hun nok mammaen sin, ja[X(][:(] håper hun kommer seg fort igjen!!
dere kan jo ta en tur til stavern:) fint der i påsken:)

ORIGINAL: Melliott

Om hun ble bitt på 3 plasser så hørtes det ikke ut som bare et glefs for å skremme heller.. Hunden min KAN bite om vi tar hardt i henne feks, for å forsvare seg, men ALDRI for å bite, kun fordi det er en refleks. Hun biter heller aldri slik at hun lukker igjen kjefen, glefser kun fordi hun blir redd og for å forsvare seg..

Trist [:o] Håper det går bra med jenta!!

Hadde det vært et glefs for at hunden skulle advare ville hun nok ikke trengt operasjon stakars [&o] er nok noe mer der ja.. får nok vite mer senere, hørte ho skulle opereres snart og da var kl 19.45 ca.. så får håpe alt går bra så får jeg nok vite mer senere..

ORIGINAL: lykkeligemeg

huff, det hørtes virkelig ikke noe bra ut! da trenger hun nok mammaen sin, ja[X(][:(] håper hun kommer seg fort igjen!!
dere kan jo ta en tur til stavern:) fint der i påsken:)

Vet ikke hvor stavern er engang jeg[8D]
Har ikke noe stort påskebudsjett så blir å finne på ting i nærheten her [:)]

Håpe ho ikke må bli på sykehuset og kan komme seg hjem og slappe av resten av påsken[:)]

Du får oppdatere oss, håper alt går bra [:)]

leit å høre om denna lille jenta. Håper alt går bra med henne etter opperasjonen.
Hva med å kjøpe en lydbok og eller noen tegneseriehefter... det kan kanskje være med på å korte ned tida på sykehuset???

Klemmer fra en som sniker litt fra august 2010[:)]

Isj [&:] Stakkars liten! Godt at det gikk bra da.
Vet datteren til broren til samboeren elsker ting som hun kan sitte å plundre med. Som tegnesaker, perler så hun kan lage smykker, osv. Hun er 8 [:)]

Stakkars unge [:(]
Håper de insisterer å få denne hunden avliva, slik at den ikke kan skade noen andre.
Det er skummelt når hunder ikke er til å stole på.
Håper ingen misforstår meg nå.
Jeg har hatt hund selv og elsker hunder.
Men kan man ikke være trygg på en hund, så bør den avlives etter min mening.

Vet ikke hva som blir gjort med hunden, men hunder som biter generelt blir vel avlivet? Er jo ganske strengt det der..

Vi kjøpte en kulepenn med hestehode på, en påske kanin pynt, en stor bok ho kan lese om alver(Tingeling), en bamse, en pakke med div lipgloss og sånn og litt sjokolade [:)] ho får nok pakken når ho kommer hjem, vet ikke hvor fort posten går nå i påsken jeg[:-]

Back
Topp