Blir nok farvell

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
For meg også. :-(eneste mulige er at jeg er kjempe.tidlig gravid, noe.som ikke er mulig. Men de ville ikke at jeg sku ta noe pille før de har sjekket.hcg en gang til. Så tok i dag og skal på onsdag. Tok celleprøve, og de synes eg var så rød så må ta en til om ikke lenge.. Og tror og håper at kroppen ordner opp selv nå, for hadde rosa slim når jeg kom hjem. Fikk time igjen på mandag for ny ul, men tror ikke d trengs,for.har fått en del murringer også nå. Lykke til til dere andre,håper.jeg er.sistemann som forsvinner. :-) nå skal vi satse på enda et desember barn eller januar :-P <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Huff så kjedelig å høre, hadde så troen på at du skulle bli gledelig overrasket nå :(
Håper kroppen ordner opp selv da, når det først dkal gå ille!
Masse lykke til videre, håper det kommer en ny liten spire så fort kroppen er klar igjen ♡

Å så trist! Håpe virkelig da sku gå godt for deg! Håpa di finne ut ka som skjer i kroppen din! Virke som di undersøke deg bra no! Masse lykke til videre!:love022

Uff, det var trist å se :(Håper alt er ok med celleprøve og at kroppen klarer å fikse opp selv. Jeg satser og på desember/januar. Nå har jeg både januar- og februarbarn, så det er perfekt start på året. :love022

Så trist å høre! Håper tingene kommer på plass igjen raskt, så får dere begynt på prøving igjen.. Lykke til videre!

Så leit :( Ta vare på deg selv, og så håper jeg det sitter en ny spire hos deg veldig snart!

Så kjedelig, men høres ut som du får god oppfølging iallfall! Venter i spenning her også, har småblødd litt av og på siden forrige lørdag. Fikk se hjerte på ul på tirsdag. Nervepirrende dette.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

uff så trist :(

Takk damer. Satser på at alle gode ting er 3. Siden jeg hadde MA sist jeg var gravid også (men da forsvant symptomene så skjønte at noe var galt). Tok 15 pp. Håper IKKE det tar like lang tide denne gangen....

huff, så tragisk, lykke til videre :)

huff, så tragisk, lykke til videre :)

Huff så trist. Lykke til videre :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ånei, så trist :(

Ånei du å?! Nå må resten her inne klare seg da:) Alle faller jo fra:(:(

Så leit! Krysser fingrene for at du kommer like etter oss andre da :)

Ånei, så trist!!! :( Klem

For meg også. :-(eneste mulige er at jeg er kjempe.tidlig gravid, noe.som ikke er mulig. Men de ville ikke at jeg sku ta noe pille før de har sjekket.hcg en gang til. Så tok i dag og skal på onsdag. Tok celleprøve, og de synes eg var så rød så må ta en til om ikke lenge.. Og tror og håper at kroppen ordner opp selv nå, for hadde rosa slim når jeg kom hjem. Fikk time igjen på mandag for ny ul, men tror ikke d trengs,for.har fått en del murringer også nå. Lykke til til dere andre,håper.jeg er.sistemann som forsvinner. :-) nå skal vi satse på enda et desember barn eller januar :-P <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ånei så trist hadde m.a for et år siden å unner ingen det :/ men du må jo prøve og våre positiv Kanskje du får et lite jule barn ? :D håper spiren sitter fort for deg igjen , Lykke masse til :) håper egentlig du bare er veldig kort på vei eller babyen gjemmer seg , har hørt noen har sånn bakovervendt livmor slik at babyen er gjemt på en måte slik at de må ha ultralyd apparatet på en spesiell måte for å se fosteret ; )

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Går greit egentli. :) Hadde nok vært lettere om kroppen ordnet opp selv.. Var til legen i dag for å få sykeelding ut uken. Og da leste hun og forklarte det de hadde sendt henne fra kk. Og da sa hun at de såg bare fostersekken. DET har ikke eg fått med meg. For har hele tiden fått beskjed at her er det ingenting! Så da vet jeg jo at det er i livmoren om ikke annet :) Men tror egentlig kroppen er begynt jobbe litt.. Blødningen fra i går kom nok bare av gyn undersøkelsen. Men har en sånn rar følelse i kroppen og magen, så tror nok ting skjer snart. og godt er det :)

Back
Topp