Blir nok en tur til legen i morgen ja

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Nå blør jeg igjen, 8 dager etter sist jeg blødde. Så nå skal jeg kreve blodprøve for å måle HCG for å finne ut om dette er ufarlig blødning eller om jeg mister eller hva ialle dager det er som skjer der nede.. Blør så vidt da å mere LYS brunaktig som så vidt vises i trusa sammen med utfloden + på papiret når jeg har vert på do. Merket det akkurat da jeg var på do så vi får se om det stopper eller tar seg opp ila kvelden.
Må innrømme at jeg begynner å bli småsliten av dette.. :(

Skjønner deg godt! Håper du får hjelp til å finne fort ut av det. Slitsomt å gå slik og være redd :(
Lykke til!

Da håper jeg virkelig legen gir deg det du trenger og krysser fingerne for at blødningene kommer pga rift etter sex og at de er helt ufarlige! <3

Lykke til!

Sent from my iPad using BV Forum

Skjønner at du blir urolig, jeg har det sånn selv og det er slitsomt, men det er absolutt ikke uvanlig med slike småblødninger uten at noe er galt med spiren. Be legen ta blodprøve så du kan få slappet av litt, men så lenge det ikke er vondt så er det nok ikke noe galt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff ja, utrolig slitsomt :-( Krysser fingrene for deg.

Be om å få måle hcg, det bør de kunne gjøre. Jeg fikk i alle fall "lov" til det når jeg spurte.

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj altså, så utrolig slitsomt :( Håper du får god hjelp hos legen og at du kan slappe helt av når du har fått svarene :)

Ja tvi tvi. Hode å kropp har fått gjennomgå nå de siste 2 ukene med så mye av å på. Nå vil jeg bare ha et klart svar på om det vokser der inne eller blir å komme ut.

<3 Krev blodprøve å få sjekka det ut :)

må være tungt når det er sånt i starten. Jeg blødde selv i går. men det var etter sex. så regner med det mest sannsynlig var derfor!

Og kan jo være du er som ei venninne av meg , som gikk i 6 måneder og hadde uregelmessigmens...:P så fant a ut at hu var gravid i 6måned ;) så kan være helt ufarlige blødninger , jeg X alt jeg har for at det er det som er tilfelle

Back
Topp