Blir nok april-baby her og

Majk1

Elsker forumet
Hei hei

Vet ikke om dere husker meg, men jeg tror jeg har hilst på dere før.
Er masse her inne å sniker for tida da.

Jeg hadde mens-termin 26.mars, men UL-Termin er 3.april. Så har sneket litt på både mars og april uten å være særlig aktiv ettersom jeg ikke vet helt hvor jeg hører hjemme. Men nå ser det ut til at jeg havner i april gitt, så kansje jeg skulle være litt flinkere å bli litt mer aktiv her... [:)]

Jeg er 27 år fra sør-trøndelag og har en aktiv gutt som heter Jonas og er født i sept.07 fra før [:)]
Venter nå gutt nr 2 og skal føde på St. Olavs...

Dere virker som en gjeng med koselige damer [:)]

Er det mange trøndere her eller? [:)]

Så hyggelig [:D]

Har en gutt født i aug 07 her og venter en lillebror nå [:D]

trønder her å, har termin den 4. ska ha gutt nr 2. førstemann vart 4 år no i mars. 

heihei
koselig at kommer hit da[:D][:D]

Heisann[:)]
Koslig at du kommer hit,velkommen skal du være[:)]

Tuuuuuuuuuuusen takk [:)]

ORIGINAL: Majk1

Hei hei

Vet ikke om dere husker meg, men jeg tror jeg har hilst på dere før.
Er masse her inne å sniker for tida da.

Jeg hadde mens-termin 26.mars, men UL-Termin er 3.april. Så har sneket litt på både mars og april uten å være særlig aktiv ettersom jeg ikke vet helt hvor jeg hører hjemme. Men nå ser det ut til at jeg havner i april gitt, så kansje jeg skulle være litt flinkere å bli litt mer aktiv her... [:)]

Jeg er 27 år fra sør-trøndelag og har en aktiv gutt som heter Jonas og er født i sept.07 fra før [:)]
Venter nå gutt nr 2 og skal føde på St. Olavs...

Dere virker som en gjeng med koselige damer [:)]
hei vellkommern.-æ e trønder å e fra sør trøndelgag
ska føde i trondheim,har termin den 16 april men mens termin e 13

Er det mange trøndere her eller? [:)]

så hyggelig da[:D]
Har ei jente fra før født 22. september 2007, og venter jente denne gangen og med termin 13 april[:D] Er trønder btw![:)]

ORIGINAL: Snart tobarnsmor!

så hyggelig da[:D]
Har ei jente fra før født 22. september 2007, og venter jente denne gangen og med termin 13 april[:D] Er trønder btw![:)]

Min e født 24. september 2007 [:)]

Back
Topp