Blir nesten litt trist jeg

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Synes så synd på alle de som mister. :(
Har mistet selv så vet hvor forferdelig det er. Føler virkelig med dere alle sammen. :Heartred

Samme her, krysser fingrene for at de fleste her nå har kommet så langt at vi har med alle sammen til "mål":)

Satt og tenkte samme tanken i stad. :( synes det har forsvunnet så mange i det siste og nå har jeg kommet så langt selv at jeg liksom har tenkt "det er trygt", men det er visst aldri helt trygt. får veldig vondt av de... Helt sikkert enda verre å miste når man har begynt å venne seg til tanken og glede seg... Vi får sende de litt ekstra tanke og medfølelse. ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har selv mistet en del ganger og har vært innom ganske mange forum etterhvert. Men jeg syns faktisk det er veldig få som har falt fra desember i forhold til hva det har pleid å være på andre forum. Hver som mister er selvsagt en for mye, men alle vet jo at blandt 70-100 gravide vil jo en del falle fra.
Men forhåpentligvis er vi nå over det værste. Nå vil vi ikke miste flere.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg mistet sist, og synes det er skummelt hver dag.. Så er evig takknemmelig når jeg våkner å spyr hver natt og hver Morgen! Det er verdt det <3

Sender en god klem til alle som har mistet tidligere og nå i denne Mnd :-( <3

Lykkelig gravid ❤️

Ååå ikke forbanna smile fjes!' Baare lei seg fjes :( :(

<3 venter en vinterbebi <3

Liker ikke at så mange mister, men er enig i at prognosen for desember ser veldig lovende ut. Sender varme tanker og klemmer til de som atter en gang venter på to streker. <3

Trist ja. Kjenner det stikker i hjerterota for hver gang jeg hører om noen. Gode klemmer til alle som har opplevd det. Og håper alle førjulsgaver og julegaver koser seg i magehusene til de er klare for verden.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg sliter og med å ikke ta til tårene når jeg leser om alle som mister og jeg ønsker så inderlig at jeg kunne si eller gjøre noe for å gjøre situasjonen bedre for de :(

Men deprimerende nok kan jeg ikke annet enn å ønske god bedring og håpe vedkommende som mister har et godt nettverk som tar vare på henne/hverandre

Jeg føler meg hjelpesløs :'(

Jeg sliter og med å ikke ta til tårene når jeg leser om alle som mister og jeg ønsker så inderlig at jeg kunne si eller gjøre noe for å gjøre situasjonen bedre for de :(

Men deprimerende nok kan jeg ikke annet enn å ønske god bedring og håpe vedkommende som mister har et godt nettverk som tar vare på henne/hverandre

Jeg føler meg hjelpesløs :'(
Helt enig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp