Blir nesten litt stresset...

Cathr

Betatt av forumet
av å lese om alle fødselene her jeg.... Selv har jeg ikke termin før 29.april, så har egentlig fortsatt lenge igjen å vente. Passer meg egentlig greit, siden samboer er borte denne uka, jeg er ikke helt i form og har derfor ikke fått gjort klart alt jeg hadde tenkt jeg skulle få gjort klart.... Bagen ligger fortsatt i skapet for å si det sånn... [:)]
Men merker at jeg begynner å vente litt ekstra når jeg leser om alle som har kommet hjem med baby alt....
Må få benytte anledningen til å gratulerere alle som har født [:)] Ikke så flink til å gå inn på alle tråder og skrive....
Og god helg til alle dere andre som også må vente litt til - ser ut til at vi kan få nyte litt fint vær i helgen om det ikke dukker opp noen baby i hvertfall [:D]

Hehe, godt å høre vi er flere med termin sent som ikke har fått ennå![:D]
Vi har det meste klart, og jordmor sa i dag at nå kunne hun bare komme! Men jeg har litt på følelsen at jeg må gå tiden ut!

Jeg har heller ikke termin før 21., det nærmer seg jo for hver dag, men gikk to uker over sist og blir ikke overrasket om det blir maibaby på meg.. Men merker jeg håper litt ekstra av å lese om alle heldige som har fått nurkene sine ut[:)]

Back
Topp