Blir nesten litt redd av dette...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Sliter så veldig med å være uvel, kvalm og veldig svimmel. Spesielt om morgenen.
Jeg greier ikke fokusere skikkelig på ting og glemmer veldig raskt. Det eneste som hjelper er å legge seg ned og ta det rolig. Hvis ikke føles det ut som om jeg skal svime av :S Dette hadde jeg ikke i forrige svangerskap, og synes det er veldig ubehagelig og skremmende. I det siste så har jeg ikke turt å reise i barnehagen med lillegutt eller på butikken alene... Kjennes ut som om jeg skal falle i bakken når jeg går inn på steder... Så jeg har med meg sambo når han har mulighet.

Blodtrykk og blodprøver var helt fine sist jeg var til kontroll hos lege, så tror ikke problemet ligger der heller...
Nå har jeg vel og merke diabetes type 1, og blodsukkerverdiene har ikke vært på sitt beste de siste 4 dagene. Men det tror jeg heller ikke er grunnen da jeg har kommet meg ned på fine blodsukker verdier igjen på kort tid.

Håper ubehagelighetene snart går over! :/

huff da du kan jo ikke fortsette å ha d slik. d kan jo være blod sukkeret ditt. men jeg er også sånn som du beskriver til tider. jeg har VELDIG lavt jern nivå. noe som gjør at jeg får en lav blodprosent. jeg fikk brev i posten i fra legen om at jeg måtte begynne på jern NÅ visst ikke måtte jeg komme å få en sprøyte med jern 1 gang til dagen hos han hver dag. jeg må også ha b12 1 gang i mnd. jeg syns kanskje du skal ringe til legen å spørr om han sjekket dette.  jeg er trøtt,svimmel,utrolig vimsete. kan sove hele dagen og natten i flerne døgn tror jeg.

Sånn var jeg hele svangerskapet med gullet,svimet av hver eneste dag,fra uke 5 til 38 :( Var ikke noe å gjøre med, men kunne ikke jobbe, fikk svangerskapspenger ganske tidlig :(

Er ganske svimmel nå også, men ikke så ille som sist bank i bordet.

Uff, du må ta deg en tur til legen. Vet at det ikke er uvanlig å svime av en del i svangerskapet, men er jo uansett greit å få sjekket det opp.

Er absolutt ikke noe behagelig nei :/

Jeg skal til lege og jordmor imorgen, så skal ta det opp med de da :)
Håper det er noe helt "ufarlig" :)

Back
Topp