blir nervøs jeg....

Isabell81

Forelsket i forumet
Er på rugedag 8 i dag. Og i dag har jeg hatt TR-smerter i flere timer. Flyr på do hele tida for å se om det kommer noe. Blir nervøs av dette. Noen andre som har hatt det sånn? Attpåtil er jeg alene hjemme i helga, så håper ikke det skjer noe og jeg blir helt utafor uten mannen her[:o]

Uffda. Lett for meg å si at det sikkert ikke er noe å bekymre seg over, og at slike smerter har jeg lest at så og si alle har i løpet av rugeperioden enten det betyr graviditet eller ikke..... Men skjønner hvis du ikke lar deg roe av den grunn.... Har ikke noe svar på hva det kan være, men er det noe du kan gjøre for å tenke på noe annet? Se en film, skravle med en venninne som ikke vet hva du driver med? Jeg tenker at ofte stresser vi oss opp mer enn hva godt er i denne perioden..... Jeg er på rugedag 2 og tenker helt likt som deg, så jeg skriver dette like mye til meg selv som til deg......

oh yes i know the feeling....
heilt grusomt, men kan trøste deg med det så lenge ingen tr så kan du ta det helt med ro...
Håper jeg du klarer da... Se på norske talenter det skal jeg hehe.. begyner nå...

Ja, jeg skal se Norske talenter jeg også! Får prøve å koble ut med det[:)] Får inderlig håpe TR holder seg unna!

jeg hadde ofte mens murringer i de tidene [:D] var sikker på at tante rød kom men hun kom aldri [:D]

Å, da håper jeg det gjelder meg også. Jeg har hatt det i større eller mindre grad i 6 timer nå uten at TR har kommet. Normalt så kommer den omtrent samtidig med murringene. Det er ikke like sterke smerter som jeg pleier å ha heller, så får håpe det er spira som tuller litt med meg[:D]

[:D] for at tr symtomene holder seg vekke.

nb husk du ringer aldrig for mye til legen eller legevakt nå i din tilstand, de er veldigflinke med å gi deg råd og trygghet. lykke til

de hjalp meg mye når jeg var ruger.

lykketil klemm fra meg[:D][:D][;)]

Håper tr-smertene er gravidsmerter isteden[:)]

Takk[:)] Krysser alt jeg har!

Back
Topp