Blir morsmelka anderledes når mor har fått tanterød tilbake?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Blir morsmelka anderledes når mor har fått tanterød tilbake?
Noen som vet noe om det?

Synes det virker litt som om JR reagerer anderledes på melka nå enn før[8|]

Jeg har hørt at det er vanlig ja.... blir visst andre hormoner og lukter...[8|]

JRjr virker ikke så interessert i mm lenger[8|] og det kommer endel opp[8|]

Sikkert bare uvandt....går sikkert over vil jeg tro![;)]

ORIGINAL: Chill24

Sikkert bare uvandt....går sikkert over vil jeg tro![;)]

Fåpr håpe det - ellers blir det MYE mme framover[8|]

Vet ikke har ikke fått den tilbake [:D]

Men Stine Louise vil nesten ikke ha pupp vrir seg bare bort.
Men kommer jeg me flaska så tar hu [>:][;)]

ORIGINAL: Linni

Vet ikke har ikke fått den tilbake [:D]

Men Stine Louise vil nesten ikke ha pupp vrir seg bare bort.
Men kommer jeg me flaska så tar hu [>:][;)]

Sånn var JR en uke etter at jeg hadde gitt han mer mme enn vanlig (da vi var på østlandet hadde jeg lite melk)[8|]
Har hun fått flaska mer enn før, kansje[8|]?

Nei men hu har begynt å få grøt.
Merker jeg har fått mer melk igjen for nå får jeg lekasje mens jeg ammer.
Men det er noen barn som blir lei av pupp og heller vil ha flaske [;)]

Helt normalt at melken forandrer både lukt og smak når TR kommer tilbake, men det går over etter en tid.

ORIGINAL: skytte76

Helt normalt at melken forandrer både lukt og smak når TR kommer tilbake, men det går over etter en tid.

Bra - da gir jeg ikke opp ammingen
(har jo ikke lyst til det ennå, da[8|].. hadde jo håpet å fullamme til 6mnd, jeg, men det ble til 6 UKER [:'(])

Åhhh, er det det som har skjedd!! Det var en periode etter at jeg fikk TR Nataniel nesten ikke ville ha pupp.. Men nå har både spising og produksjon tatt seg opp[:)]

Så bra at det tok seg opp igjen da[:)] Mange som blir fortvila og tror de holder på å miste melken eller at det er noe galt med den. Produksjonen pleier ofte å gå ned når TR kommer tilbake, men det er ikke alle som vet det. Håper du fortsetter å holde produksjonen oppe da[:)]

ja, jeg fullammer enda, og det går så bra så.. Det var en periode jeg vurderte å gi noe tillegg, men jeg tenkte med meg selv: prøver bare en dag til, sånn fortsatte jeg, og nå går det så bra så![:)] Det sto ikke noe om dette i heftene jeg leste om amming da jeg gikk gravid..

Er så stolte av dere altså.
Mange klemmer

ORIGINAL: Linka

Er så stolte av dere altså.
Mange klemmer

Klem til deg altså!!!! stoor klem!

ORIGINAL: Hanna C

ja, jeg fullammer enda, og det går så bra så.. Det var en periode jeg vurderte å gi noe tillegg, men jeg tenkte med meg selv: prøver bare en dag til, sånn fortsatte jeg, og nå går det så bra så![:)] Det sto ikke noe om dette i heftene jeg leste om amming da jeg gikk gravid..

Du er heldig og flink som klarer det[:)]

Skulle SÅÅ gjerne fullammet ennå[:(] men JR trenger mer næring enn jeg kan gi ham[8|]

Back
Topp