Bebibooms Gift med forumet 28 Jun 2010 #1 med en gang?? eller etterhvert... jeg er snart i uke 9... er ikke d litt sent eller??? drit dårli i dag [&o]
med en gang?? eller etterhvert... jeg er snart i uke 9... er ikke d litt sent eller??? drit dårli i dag [&o]
Snart5 Gift med forumet Julibarna2014 28 Jun 2010 #2 jeg ble ikke kvalm før i uke 7 denne gang.. vet om noen som har vært helt fin fram til uke 14 ca, og da vært kvalm resten av svangerskapet...
jeg ble ikke kvalm før i uke 7 denne gang.. vet om noen som har vært helt fin fram til uke 14 ca, og da vært kvalm resten av svangerskapet...
Bebibooms Gift med forumet 28 Jun 2010 #3 huff, var så bombe sikkert på at jeg skulle få slippe unna kvalmen... har aldri vert kvalm før i svangerkap... fysjom...[&o]
huff, var så bombe sikkert på at jeg skulle få slippe unna kvalmen... har aldri vert kvalm før i svangerkap... fysjom...[&o]
Bina Pine Bina VIP 28 Jun 2010 #4 har bare kvalme innimellom jeg, noe jeg absolutt er veldig glad for.
R Rappo Forumet er livet 28 Jun 2010 #5 Har også bare litt sånn innimellom[:'(] Hadde ikke sist, så det er pyton[:'(][:'(]