Blir man "dårligere med årene"!?

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
:laughing002:fart005:wacky: veldig dumt spm:depressed: er det noen som har mange års mellomrom mellom svangerskapene som er mer uvel nå enn sist??:hungover: Har ikke opplevd makan til tragisk form,spy og kvalme! All mat kommer i retur,og ingenting annet enn cola (som jeg ikke takler ettersmaken på) får jeg til å drikke. Føler meg rasert:wtf:

Første svangerskap va æ "syk" fra uke 5 til han ble født spy å alt det. Andre svangerskap 4 år etter var å ett reint mareritt fra uke 5 å ut. Å nu 5 år etter. svangerskap nr 3, er æ kun trøtt å har træg mage. Å det gjør mæ bekymra

Første svangerskap va æ "syk" fra uke 5 til han ble født spy å alt det. Andre svangerskap 4 år etter var å ett reint mareritt fra uke 5 å ut. Å nu 5 år etter. svangerskap nr 3, er æ kun trøtt å har træg mage. Å det gjør mæ bekymra

Er det 2 av samme kjønn du har fra før av? At det kanskje er årsaken? :joyful: skjønner ikke hva som gjør att man blir så ufordragelig dårlig noen svangerskap men helt ok dårlig andre ganger :happy:

Førstemann er 7 år nå. Da hadde jeg symptomløst svangerskap nærmeste. Nå er jeg trøtt som fy, sover gjerne flere ganger om dagen er uggen, kvalm, har vondt overaltog er suuur...

Førstemann er 7 år nå. Da hadde jeg symptomløst svangerskap nærmeste. Nå er jeg trøtt som fy, sover gjerne flere ganger om dagen er uggen, kvalm, har vondt overaltog er suuur...

Føler sterkt med deg:joyful: da høres det ut som alder kan ha litt å si, hos noen kanskje :happy: har tenkt tanken på att det må være 2 jenter som gror på innsiden her siden jeg er så møkk dårlig fra morgen til kveld,ja pluss att det er 5 år siden forje svangerskap :hungover::wacky:

Føler sterkt med deg:joyful: da høres det ut som alder kan ha litt å si, hos noen kanskje :happy: har tenkt tanken på att det må være 2 jenter som gror på innsiden her siden jeg er så møkk dårlig fra morgen til kveld,ja pluss att det er 5 år siden forje svangerskap :hungover::wacky:
Da er vi i samme båt! Håper det roer seg er uke12! Ble gutt sist her, tipper det er jente nå .. :p

Da er vi i samme båt! Håper det roer seg er uke12! Ble gutt sist her, tipper det er jente nå .. :p

Krysser fingrene for det:) både kvalmeslutt etter uke 12 og motsatt kjønn;) har 2 jenter og en gutt fra før av så jeg er nokså sikker på en til jente her :happy:

Back
Topp