Blir man dårlig?

*Maimamma*

Glad i forumet
Dere som har hatt/ er igang med IVF - hvordan kan man regne med å føle seg fysisk i perioden man holder på med det? Bør man prøve å ikke legge planer etc? Noen som har opplevd noen bivirkninger?

vi skulle med englandsbåten rett etter oppstart på sprayen,men vi avbestilte,eg var skikkelig kvalm,falsk overgangs alder og humørsvingninger åsså har eg vært trøtt og slapp. eg har jobbet helt fram til nå,no skal eg samle kreftene mine helt til onsdag,da er det uttak.

Den fysiske formen i perioden har ikke jeg hatt noe problem med...det tar heller mer på psykisk for min del. Jeg syns ikke du skal slutte å legge planer selv om man er eller skal begynne en IVF prosess, det hjelper å ha noe annet å tenke på...[;)] Jeg hadde ikke mye bivirkninger av medisinene...ble litt sår i nesen av sprayen etter en god stund, blødde neseblod og det svidde i det ene neseboret. Ellers reagerte jeg på crinone og progestan, ble sår og øm i skjeden...men foruten det gikk ting fint...[:)] 

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Jeg synes egentlig det gikk veldig bra [:)] Men hadde litt hodepine, hetetokter og følte meg surrete. Ingen fasitsvar. Må nesten bare se det an [;)] Men det er jo en stor belasting for kropp og sjel, så en må tenke litt på seg selv i prosessen.

Signerer denne.

Hmmm... folk har litt forskjellige erfaringer ser jeg.... Noen av de bivirkningene hørtes jo ikke så hyggelige ut... ganske stor påkjenning på kroppen det her! Mye man skal igjennom...

Men dere har nok et poeng - at det gjelder å ikke bare sitte inne å lure og håpe i hele perioden, den ventetiden er vel lang nok som den er uansett... Er så lei av å vente etter snart 13 måneders prøving atte. Denne våren blir nok lang. Men ender den med en spire, så skal jeg ikke klage...

Back
Topp