Blir man bredere i kroppen av fødsel?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Jeg lurer på noe skikkelig teit kanskje, men blir man bredere av å ha gått gravid? Bh'ene mine passer nemlig ikke lenger i cm rundt og har gått til innkjøp av noen som er ti cm bredere men åååh så trangt! Er riktignok høygravid men ser jo ikke akkurat ut som at det er noe fett rundt der... Eller vil jeg ikke innse at jeg er blitt "feit"?

Sent from my iPhone using BV Forum

hoftene mine har blitt bredere av to barn ja. ikke fett, for det har jeg ikke mye av, er rett og slett hoftebeina som har utvidet seg,,,eller noe.

Jeg måtte også gå til innkjøp som gravid. Var overhodet ikke noe flesk der nei, men baby som lå veldig opp, og presset (hadde riktignok to der inne) De bh'ene kunne kastes etter graviditeten, så jeg ville ikke lagt den største investeringen der :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal ikke veldig mye fettlag til der før det kjennes godt men kanskje ikke synes. Men kan godt være at man blir bredere også. Noen må opp en skostørrelse, så at andre ting på kroppen kan vokse ser jeg ikke bort i fra. Lungevolumet øker når du er gravid, så det spiller kanskje inn.

hoftene mine har blitt bredere av to barn ja. ikke fett, for det har jeg ikke mye av, er rett og slett hoftebeina som har utvidet seg,,,eller noe.

Samme her, men ett barn. Nå først begynner jeg å bli vant med det. Strax 4 år siden fødsel.

Jeg ble bredere både over hoftene og rundt under puppene til bh'en da jeg var gravid. Måtte opp to størrelser rundt i bh og tre størrelser opp i bukser på slutten. 3 uker etter fødselen passet de gamle buksene, og 2 måneder etterpå var jeg like bred rundtbh igjen, opp en cup da men... Så hos meg gikk det kjapt tilbake igjen bare poden kom ut.

Samme her!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg har blitt mindre i hele kroppen (heldigvis) men hørt at det er like vanlig å bli større.. Noen får 'ny' kroppsform etter graviditet :o rart st det går an men :p

Det som har videt seg ut og ikke gått tilbake etter fødselene er hofta. Breie hofter enn det var før altså.

Mamma opplevde at snekkerbuksa som hun hadde brukt hele svangerskapet ikke passet lengre etter fødselen, da var den for trang over hoftene. :p

Ble ikke noe bredere av fødselen nei. Tenker du på hofter? Hadde bekkenløsning med første og har det nå også, men ble ikke noe bredere i ettertid. Får se om jeg ikke blir det nå da

Back
Topp