Blir logget ut hele tiden.

*Labambie

Forumet er livet
Selv om jeg har "husk meg" på passord og brukernavn. 

Fryktelig irriterende når man har skrevet et langt innlegg så er man logget ut i mellomtiden. 

Innlegget blir vel flyttet siden jeg stiller et kritisk spørsmål, men legger ut her i håp om å få svar på hvorfor dette må skje. 

Du er ikke den eneste og det er ikke lenge siden vi var flere som skrev det samme, og svaret var at feilen måtte ligge hos oss!

Har ikke opplevd det midt i innleggskriving, men har merket meg at jeg må logge meg inn flere ganger om dagen ved inaktivitet.

Det ble spurt om det forige uke også, og da var svaret "slik skal det ikke være, skal ta kontakt med IT". Etter det har det vært stille, så aner ikke hva som skjer. Men det er forferdelig irriterende...

Det skjer her også. Det er litt mer enn en smule irriterende. 

Aldri opplevd det mens jeg surrer rundt her. Men må alltid logge inn hver morgen, men trenger ikke det om jeg skrur av dataen midt på dagen.
Ble veldig uvant siden jeg knapt har måttet logge inn siden jeg melde meg inn her i 2009.

Har fått PM av it-sandviks at problemet skal bli retta på i løpet av dagen!

mammatil2prinsesser skrev:
Har fått PM av it-sandviks at problemet skal bli retta på i løpet av dagen!

Flott! For det er utrolig irriterendes...

Skikkelig plagsomt! Kjenne at eg e snart så lei at eg komme t å droppa heila BV om di ikkje klare fiksa d som lova idag...

Orker ikke prøve å logge meg inn igjen hele tiden... Så det blir særdeles lite aktivitet fra meg og sikkert veldig mange andre nå for tiden for jeg tror vi er mange med det samme problemet!

Samme her, så nå gidder jeg bare logge inn om det virkelig er noe jeg vil svare på eller lurer på. Det er jo omtrent ikke folk logget på på generell om dagen, det er jo helt glissent her =(

*lykkeligst* skrev:
Det ble spurt om det forige uke også, og da var svaret "slik skal det ikke være, skal ta kontakt med IT". Etter det har det vært stille, så aner ikke hva som skjer. Men det er forferdelig irriterende...

Svaret var vel egentlig "vi finner ingen feil hos oss, sjekk cookies og dittogdatt på pc'ene deres, og etter at dere har gjort det og funnet ut at alt er som det skal, DA kan dere sende mail til it..." Så det var ihvertfall vår feil, om ikke annet. Alle sammen har disablet cookies samme dagen....

Hei!

Jeg er lei meg for utfordringen vi har med dette :-(
Dette er noe vi arbeider med og vi mener nå å ha funnet ut hvor utfordringen ligger, slik at ila dagen vil dette fungerer som normalt igjen :-)

Håper dette var et godt svar.

Håper det blir fikset idag,for det er veldig irriterende......

Og ikke bare det..noen ganger logges jeg på som Tindra..andre ganger som lctj. Styrer ikke dette selv.. :/ og ingen kan gi svar på hvorfor det er sånn

Hei

Vi har lagt ut en fiks på dette(at du ikke står som innlogget når du åpner nettleseren på ny). Den vil vi trenge noen dager på for å sjekke om virker som den skal.

Back
Topp